Roliga saker någon sagt.
När jag skulle kolla synen.
Gubben: Så kan du läsa bokstäverna på tredje raden.
Jag: Ska jag läsa från höger eller från vänster?
Gubben: Vilket håll brukar du läsa från? ...
Sen en unge på dagis idag. Hade lackleggins på mig.
Först tar hon på mina byxor, sen kollar hon konstigt på mig och säger: Varför har du galonbyxor på dig inomhus? :S
"Nu lyser det kontant!"
Sagt av min lilla mor =)
"men ni måste ju behaga de som ska köpa er!"
- lärare på barn&fritid, pratar om arbetsgivare efter gymnasiet.
Hanna: "Kan jag och Ida gå på hockeyn idag?"
Hannas pappa: "Nej. Det är för långt att gå till Timrå. Ta bilen."
<3
Pappa: Jeg går ut.
Meg: Ok
Pappa: Ser jeg feit ut i denne jakka?
Syster: Det var sånna där med långt krulligt hår och astighta byxor där...
Mamma: Aha du menar hårdrockare?
Sånna där <3
Är man scene så måste man bädda sängen. - pappa
Linnea ringer mig.
Linnea: HALLÅ!
Jag: Nå hej.
Linnea: Vad göru?! Vilka äru med?!
Jag: Jag kollar film och jag är inte med någon..
Linnea: Ah, jaja! Men ha så kul ni två så ses vi imorgon!! *happy*
Full eller full, det är frågan.
Sms från Anton <3
Vi hade pratat lite om hår typ, han sa att han inte gillade sitt hår, och jag frågade hur han ville ha det istället, och svaret:
Så där emo häftigt men det bah krullar ihop sig och sticker ut åt alla håll eller så är det helt platt och jag får typ värsta 50tal pojkfrisyren inte fint alls!
Läraren skäller ut en kille i klassen.
Lärare: Daniel, jag sade åt dig att vara tyst och ta av dig kläderna!
Stina: jag är lite fascinerad av dina skor. :3
Jag: Jasså, vadå då?
Stina: Ja, dom ser liksom lite farliga ut.. o:
Jag: Okej, då har jag ändå tagit av kedjorna..
Elias: Ska det vara kedjor på dem? o:
Stina: Alltså, jag skulle seriöst bli rädd för dina skor. o:
Det var väldigt roligt atm.. :<
Random i klassen: "Pengarna från byggveckan, ska man sätta in dem på något konto eller så?"
Lärare: "Nej! Pengarna ger ni till mig, kontant, så jag kan köpa sprit för dem."
vi jobbade just då med typ istider och sånt, hade precis haft en lång genomgång. skulle sluta lektionen och våran lärare säger;
- Och vill ni fördjupa er i detta, så kan ni titta på Ice age 2,3.
helt gravallvarligt...xD
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet