Roliga saker någon sagt.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Numquam Kille, 34 år

428 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2010 kl. 16:09
Numquam Kille, 34 år

"Måste säga att en jollrande liten gullig nerbajsad bebis är bra mycket gulligare än ett bihang från lilla big brother med snorkråkor i käften!" - Ibland har jag humor.

bl4bl4 Kille, 33 år

3 125 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2010 kl. 16:10
bl4bl4 Kille, 33 år

"Jossan, är det skönt att bli slickad i fittan?"
"Det är privat!"

Randomnisse Kille, 32 år

4 630 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2010 kl. 16:13
Randomnisse Kille, 32 år

Jag när jag frågade var min mamma tar för tabletter på morgonen:

Jag: Vad tar du tabletter för?
Mamma: Den här är vitaminer, och den här är för att alla ska vara snälla och den där är för att ska inte ska blöda! (med jätte tjejig röst)

c:

GreenVision Kille, 33 år

2 895 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2010 kl. 16:14
GreenVision Kille, 33 år

"Kolla! En brandbilsbåt!" - Emma Lund ... ^^

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2010 kl. 16:15
Viruset Kille, 33 år

Citat från purpleheart


STARSTRUCK skrev detta till mig på msn:
"hahaha ibland är jag faktiskt smart
VAD SKA VI GÖRA ÅT DETTA? jag vet! steka korv. <3"
asså AHAHAHAHA älskar dig <3


Askul xDXDXDXDD

Nyan Tjej, 30 år

378 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2010 kl. 16:17
Nyan Tjej, 30 år

:3 lul När jag var liten fick jag för mig något väldigt underligt.

*Familjen sitter i bilen*

Pappa: Kolla gumman, där ute på ängen ligger det höbalar.
Mamma: I dem finns det hö, det som hästar äter.
Jag: Nej. Det föds svarta får ur dem.

Jag trodde att vita får/lamm togs av bonden och stoppades in i "höbalen" och sedan efter en månad skar bonden upp balen och ut hoppade ett svart får. Ja, man undrar var jag fick Den idén från O.o

purpleheart Tjej, 31 år

1 499 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2010 kl. 18:21
purpleheart Tjej, 31 år

Citat från STARSTRUCK


Min 18 åriga syster och min 9 åriga bror:
Bror: Blablabla...julen...
Syster: Ah men det var ju så att Jesus dog väl på jul och uppstod på påsk? Eller var de tvärt om?
Bror: Vafan säger du? Han dog några dagar innan påsk och uppstod på påskafton!
Syster: Men... Vad hände på jul då?

Ja hon ÄR 18...


AHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHHAAHHAAHAHAAHAA <3

BREWSKiES Tjej, 31 år

3 229 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2010 kl. 21:38
BREWSKiES Tjej, 31 år

Jag var två år och hade precis blivit blöjtorr, men hade blöja på mig i affären.

Jag: Mamma.. jag måste kissa.
Mamma: Men Jennie, det går inte att kissa här, inte nu.
*5 minuter gick*
Jag: NU KOMMER DET!
Mamma: Va?
Jag igen: NU KOMMER DET!!!

CitronsmaK Tjej, 30 år

601 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2010 kl. 00:26
CitronsmaK Tjej, 30 år

Tjejerna i klassen skulle ha någon typ av fest bara för oss, så jag och malin skulle få skjuts av hennes pappa, jag hade på mig en kort tajt vit klänning...

*pappan kommer+vi sätter oss i bilen*

Malin: hon är ingen hora, pappa...

AIDE Tjej, 33 år

10 445 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2010 kl. 00:27
AIDE Tjej, 33 år

Citat från CitronsmaK


Tjejerna i klassen skulle ha någon typ av fest bara för oss, så jag och malin skulle få skjuts av hennes pappa, jag hade på mig en kort tajt vit klänning...

*pappan kommer+vi sätter oss i bilen*

Malin: hon är ingen hora, pappa...


HAHAHAHA GUD VAD KUL HAHA DÖR <3
..eller?

CitronsmaK Tjej, 30 år

601 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2010 kl. 00:32
CitronsmaK Tjej, 30 år

Citat från AJDiiiZ


Citat från CitronsmaK

Tjejerna i klassen skulle ha någon typ av fest bara för oss, så jag och malin skulle få skjuts av hennes pappa, jag hade på mig en kort tajt vit klänning...

*pappan kommer+vi sätter oss i bilen*

Malin: hon är ingen hora, pappa...

HAHAHAHA GUD VAD KUL HAHA DÖR <3
..eller?


dåja!

Elva Tjej, 31 år

1 119 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2010 kl. 00:37
Elva Tjej, 31 år

"Jag ska på toa snart, vilken NÖDIG information."
Jag har dålig humor på natten. Haha :)

purpleheart Tjej, 31 år

1 499 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2010 kl. 00:38
purpleheart Tjej, 31 år

Citat från STARSTRUCK


"Jag ska på toa snart, vilken NÖDIG information."
Jag har dålig humor på natten. Haha :)


AHAHAHAHA du har bäst humor på natten <3

GreenVision Kille, 33 år

2 895 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2010 kl. 00:41
GreenVision Kille, 33 år

Citat från STARSTRUCK


"Jag ska på toa snart, vilken NÖDIG information."
Jag har dålig humor på natten. Haha :)


SÅ sent är det inte än ^^

Astradyne Tjej, 34 år

738 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2010 kl. 01:01
Astradyne Tjej, 34 år

Min kompis: "eller nä, ibland kunde vi ju ge oss ut på äventyr och jag blev full av bajsånga och skrek åt folk samtidigt som du och matilda ba wtf"

Förklaring: Vi diskuterade årets peace and love. Hon gick omkring med en grogg i handen, i princip nykter. Går in på en bajamaja, när hon kliver ut därifrån så är hon så full att hon sluddrar och knappt kan gå. Bajsånga? Sjuuuuuuuukt roligt när vi pratade om det.


Haha! Åh, kom på en annan sak som min kära fd klasskompis sa en gång. "Var det inte Jesus som kom på Gud???" <3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet