Roliga saker någon sagt.
Jag: jag går ut , kommer nog hem ikväll
Mamma: K
Citat från XDarklyEroticX
Jag: jag går ut , kommer nog hem ikväll
Mamma: K
TSSSSSSSSS : D
NI SUGER, ALLIHOP
INGET ÄR ROLIGT, GOD DAMN
Jag; Jag vill ha mina shorts men de sitter så tight att om jag böjer mej fram visar jag halva röven
Carro; Men de är en röv som man inte vill missa!
<3
julia: Nu har jag kläder på mig!
Jag: NOOOOOOO!
mamma och jag letade skitlänge efter fjärrkontrollen men tillslut hitta vi den och mamma säger:
Mamma: ''har du tagit FJAM FJÄRRKONTROLLEN?'' *helt allvarlig*
Jag: ''du sa FJAM!'' *helt allvarlig*
Mamma: ''JAG VET!!!! *båda börjar asflabba* hahaha.....
--------
var i stan idag och träffade stötte på en polares pojkvän.
''Hej linda! kommer du ihåg mig? Jag som är Karros FLICKVÄN!'' hahahaha.... garvade sönder
jag: Jag har aldrig haft löss. :D
mamma: Det är ju för att du inte har några kompisar. :)
:''<
Lillebror 10 år: Jag ska ha en BMW limosin när jag blir stor och sen ska det vara en cab!
Jag: Och vart fan ska du hitta en sån? Ska du ta en limo, klistra dit BMW märket och hugga av den taket eller?
Lillebror: Ja! Vad trodde du? :O
Den nya ICA reklamen där 'Ulf' bara äter falukorv visades på tv precis.
Hugo (min lillebror): ... Så tror dom att han har något annat, sen tar han bort gräsmaten så är där falukorv igen!
Hm... Gräsmaten? Han menade givetvis salladen.
Pisse: Vart fan är den där jävla jude-saken?! Jag har fan väntat i tre timmar på horan.
Kompis till Pisse: Ahmen du! Judarna har ju varit förföljda i 3000 år typ, inte undra på att han tar tid på sig! Han måste ju smyga sig fram.
Älskade verkligen den kommentaren <3 Nej, vi har inget emot judar.
Citat från Natsipaska
Citat från kevlarkuk
Citat från haiduciin
"jävla kalvinkuk"
inte kevlar då xD
Thats low
vadå low xD
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet