Roliga saker någon sagt.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
juliaavarga Tjej, 31 år

1 716 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2010 kl. 22:00
juliaavarga Tjej, 31 år

Jag: Alltså, ibland får jag inget grepp om den med en hand! Så då måste jag ta tvåhandsgrepp istället.
Kompis: Går det då?
Jag: Efter en stund ja.
Kompis: Det här låter jävligt fel.

Haha, vi diskuterade min nya hårsprejsflaska som jag tyckte var superjobbig.

DampArN Kille, 31 år

8 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2010 kl. 22:08
DampArN Kille, 31 år

en gång mitt steam account funka inte då skrev jag på fragbite MITT AKKONT FUNKAR IKKE Jag vad nubz0r då :D

Desinika Kille, 33 år

352 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2010 kl. 16:12
Desinika Kille, 33 år

*Nyss vaknat* och så kommer morsan in och säger "Hej, varför hälsa du inte på mormor?"

Kafkaotisk Tjej, 31 år

846 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2010 kl. 16:13
Kafkaotisk Tjej, 31 år

Min kusin fick hjärnsläpp en gång. Jag har en allergi mot mjölkprodukter.
Hon sa
"Men kan inte jag få bjuda dig på en mjukglass?"
"Nae det funkar ju inte. Tål ju inte det"
"men en milkshake då?!"

Skrattar fortfarande..

Knarkchan Tjej, 29 år

287 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2010 kl. 17:54
Knarkchan Tjej, 29 år

"nejnej, gå inte dit, då blire ju längre hit .___."
Och det handlade typ... om en meter XD

GAYCOLOUR Tjej, 30 år

239 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2010 kl. 17:56
GAYCOLOUR Tjej, 30 år

Min kompis skulle säga skolavslutning, råkade bli skolavsugning...

unipornscrewer Tjej, 31 år

888 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2010 kl. 18:41
unipornscrewer Tjej, 31 år

Jag och min pappa var ute och åkte och så möter vi en bil då det var en pojke som hängde ut huvudet och tungan som en hund och så säger pappa *pekar* "HAHA! han är som en hund fast han är en pojk!" *asgarvar*
och jag ba: ....*slår handen i pannan*

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2010 kl. 21:47
bobloblaw Tjej, 32 år

fyfan vad tråkiga era liv måste vara om sådana här saker klassas som kul

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2010 kl. 21:50
QWERDF 33 år

Citat från Spik3y


Min kusin fick hjärnsläpp en gång. Jag har en allergi mot mjölkprodukter.
Hon sa
"Men kan inte jag få bjuda dig på en mjukglass?"
"Nae det funkar ju inte. Tål ju inte det"
"men en milkshake då?!"

Skrattar fortfarande..


Sådant är bara jobbigt juee..

juliaavarga Tjej, 31 år

1 716 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2010 kl. 21:50
juliaavarga Tjej, 31 år

bobloblaw: Eller så har du fått för lite av det goda livet?

Ozelot Tjej, 30 år

291 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2010 kl. 21:50
Ozelot Tjej, 30 år

2 citat av min kompis lilla Tyyyyra <3
'Vi ungvandaler ska föröka oss och ta över världen!!'
' SLUTA! Du ger mej hemska ryck'

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2010 kl. 21:51
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från raawrit


bobloblaw: Eller så har du fått för lite av det goda livet?

hur fan drar du ens den slutsatsen?
jag sade precis att mitt liv är roligare än ert

breath Tjej, 32 år

4 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2010 kl. 01:32
breath Tjej, 32 år

- midsommar -
- vadfan, du har glömt att ta av snoppen på den här gubben!

azul Tjej, 28 år

528 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2010 kl. 01:56
azul Tjej, 28 år

bell says fulle gunnar <3

majskolvar Tjej, 32 år

2 770 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2010 kl. 23:45
majskolvar Tjej, 32 år

Min hund hoppade på mig i soffan så jag knuffade undan honom.
Mamma - slå inte hunden!
Jag - MEN HAN KOM I MITT ANSIKTE!!
*awkward silence*
Mamma - nej det gjorde han inte.

Skulle egentligen säga, men han kommer bita i mitt ansikte.. tappade lite ord och sånt.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet