Roliga saker någon sagt.
Jag: Alltså, ibland får jag inget grepp om den med en hand! Så då måste jag ta tvåhandsgrepp istället.
Kompis: Går det då?
Jag: Efter en stund ja.
Kompis: Det här låter jävligt fel.
Haha, vi diskuterade min nya hårsprejsflaska som jag tyckte var superjobbig.
en gång mitt steam account funka inte då skrev jag på fragbite MITT AKKONT FUNKAR IKKE Jag vad nubz0r då :D
*Nyss vaknat* och så kommer morsan in och säger "Hej, varför hälsa du inte på mormor?"
Min kusin fick hjärnsläpp en gång. Jag har en allergi mot mjölkprodukter.
Hon sa
"Men kan inte jag få bjuda dig på en mjukglass?"
"Nae det funkar ju inte. Tål ju inte det"
"men en milkshake då?!"
Skrattar fortfarande..
"nejnej, gå inte dit, då blire ju längre hit .___."
Och det handlade typ... om en meter XD
Min kompis skulle säga skolavslutning, råkade bli skolavsugning...
Jag och min pappa var ute och åkte och så möter vi en bil då det var en pojke som hängde ut huvudet och tungan som en hund och så säger pappa *pekar* "HAHA! han är som en hund fast han är en pojk!" *asgarvar*
och jag ba: ....*slår handen i pannan*
fyfan vad tråkiga era liv måste vara om sådana här saker klassas som kul
bobloblaw: Eller så har du fått för lite av det goda livet?
2 citat av min kompis lilla Tyyyyra <3
'Vi ungvandaler ska föröka oss och ta över världen!!'
' SLUTA! Du ger mej hemska ryck'
- midsommar -
- vadfan, du har glömt att ta av snoppen på den här gubben!
bell says fulle gunnar <3
Min hund hoppade på mig i soffan så jag knuffade undan honom.
Mamma - slå inte hunden!
Jag - MEN HAN KOM I MITT ANSIKTE!!
*awkward silence*
Mamma - nej det gjorde han inte.
Skulle egentligen säga, men han kommer bita i mitt ansikte.. tappade lite ord och sånt.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet