Roliga saker någon sagt.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
sergeant Tjej, 32 år

1 864 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2010 kl. 04:35
sergeant Tjej, 32 år

"# 1905
hört i mammas sovrum;
-ta ut den, annars skiter jag på den!! "

HAHA! <3

musik 30 år

3 225 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2010 kl. 04:59
musik 30 år

^ HAHAHAHHA!

Det var någon som diskade sina mynt! XD

sergeant Tjej, 32 år

1 864 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2010 kl. 05:23
sergeant Tjej, 32 år

Citat från musik


^ HAHAHAHHA!

Det var någon som diskade sina mynt! XD


Hahaha xD

Goshujin Kille, 39 år

1 382 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2010 kl. 08:48
Goshujin Kille, 39 år

"Hon red röv... oj flåt, trött, hon har bred röv"

sverkerkarlsson 59 år

426 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2010 kl. 19:25

Marina: Det blir kyckling till middag.
(...)
Lina: vad är det DÄR?
Marina: Uh, eh en kyckling.. -.-
Lina: Ser som ut så DÄR!?

Och ja, hon är helt seriös.
Fattar inte hur hon tog sig in på frissörskolan.

UPSHUT Tjej, 30 år

1 579 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2010 kl. 19:33
UPSHUT Tjej, 30 år

Lillasyster Emma 6 år: Simon, har du varit kär i någon?
Lillebror Simon 10 år: Nej, det har jag inte.
Jag: Har du ju visst.
Emma: En gång var jag kär i Thomas. Fast han är bög.
Jag: Haha.
Låtsasmamma: Så säger man inte!

Sen blev det en jävla massa snack om homosexualitet och att bög är också är skälsord (vet inte hur det stavas).
Min pappa förklarade även att lesbisk också kan heta flata.
Nu till det roliga:

Emma: Min kompis Tilda frågade chans på mig förut. Då sa jag ja. Då är jag en flat.
HAHAHAHA
Skrattade så jag grät.

UPSHUT Tjej, 30 år

1 579 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2010 kl. 19:38
UPSHUT Tjej, 30 år

Vi skulle spela något kortspel.
Jag plockade fram min mini-kortlek från Danmark och då sa PeeewPeeew :

"Gud, vad svårt med danska siffror!"


Kul också att det tog jättelång tid innan någon fattade att hon hade sagt något jätteknäppt, haha.

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2010 kl. 19:38
Kvinnan Tjej, 34 år

Emma: Jag fick rensa mitt USB jätte mycket!
Jag: Men vad säger du Emma, gränsa ditt USB?
Emma: Va? Jag sa rensa!
Jag: HAHA oj, trodde du sa gränsa, det är ju knappast så att man behöver flytta på benen ett USB är ju så litet.
Emma: Va? :S
Sandra: Alx... Det heter gränsla!
Jag: Oj...

musik 30 år

3 225 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2010 kl. 00:02
musik 30 år

"Har du köpt farsan?"

"Titta, månen nyser!"

SteelRose_Rikki Kille, 36 år

att ni är smarta xD

PACO Tjej, 29 år

2 084 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2010 kl. 11:39
PACO Tjej, 29 år

Jag o min kompis kelly på msn:
Jag: Jag har ju sagt att det är skönt o sova ;@@, sov längre kvinna!.
Kelly: jag skulle... men då var det nån jävla wannabe hardcore där ute som hade världens jävla gräsklippare som dom körde igång ;__; .
jag: HAHAHAHAH D: .
Kelly: Seriöst, han är wannabe hardcore,han har typ 3 bilar och 5 gräsklippare :c , och han använder typ samma tröja på sig varje dag ;__; .
Jag: .. [No comments].


lite roligt atm :c.

juliaavarga Tjej, 31 år

1 716 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2010 kl. 12:08
juliaavarga Tjej, 31 år

"Ung kvinna fick samhällstjänst efter bajssnusk."

Läste det på löpsedlarna vid kiosken.
Vet inte, men det var så jävla kul när vi precis läste det, hahaha ):

MelodyMoonchild Tjej, 30 år

3 579 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2010 kl. 12:39
MelodyMoonchild Tjej, 30 år

Det var på tv3 inatt, mellan två program, så var det en kvinnoröst som sa "Om grillen lockar mer än tv:n just nu så kan du kolla på alla dina favoritprogram på tv3 play senare." ... Haha.. Klart att alla grillar mitt i natten.. -.-'

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2010 kl. 17:22
Kvinnan Tjej, 34 år

Becka ringde mig från sjukhuset alldeles nyss.

becka: Parsienerna är nerdragna så jag ser inte in!
Jag: Pa vadå?
Becka: Parsienerna eller patienterna eller vad det heter!
Jag: Vadå ligger patienterna på golvet? :S
Becka: Nej i fönstret!
Jag: Va? :S Persienner heter det!! xD

bluebrat Kille, 33 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2010 kl. 17:28
bluebrat Kille, 33 år

inte precis nåt nån sa men:
jag - rebecca (min syrra) har en insekt i håret!
mamma - ta bort den!
jag slår henne i ansiktet skithårt och hon ramlar av stolen. allwarligt talat så visade det sig att hon hade 169 löss i håret (min brorsa räknade) och sen pratade vi aldrig om det igen


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet