Roliga saker någon sagt.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
bloodwave Tjej, 30 år

303 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2010 kl. 17:51
bloodwave Tjej, 30 år

Jag har märkt att allt som 13-åriga wemos skriver är skittråkigt.

afriendwithacar Kille, 30 år

302 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2010 kl. 18:41
afriendwithacar Kille, 30 år

Kompis: SÅG EN ASSNYGG KILLE PÅ STAN!11!!1!!11!
Jag: Jasså?
Kompis: Jaaaa, såg ut som han hade B-kupa elr ngt <3333

Haha, askul atm :(

KamelFabriken Tjej, 33 år

1 064 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2010 kl. 18:53
KamelFabriken Tjej, 33 år

Citat från hej123hej


Jag har märkt att allt som 13-åriga wemos skriver är skittråkigt.

Och 14-åriga*****

VIANA Tjej, 32 år

763 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2010 kl. 19:02
VIANA Tjej, 32 år

En kompis till min andra kompis: Säg ''jag ser ett knä växa'' på engelska, snabbt.
Andra kompisen: I see a knee grow, I see a kneegrow, I see a gnegrow, I see a neegrow. I see a neegroow.
Båda började skratta medans jag såg ut såhär -> D:

Det var faktiskt inte roligt.

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2010 kl. 19:03
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från hej123hej


Jag har märkt att allt som 13-åriga wemos skriver är skittråkigt.

nej
det är jättekul och random och galet
såklart

Sattoh 33 år

3 048 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2010 kl. 19:34
Sattoh 33 år

Var hemma hos kompis, kompis bror gick runt och pratade i telefonen när han till sist kommer in i vårat rum.

Kompis bror: -namn- Tycker din kropp är respekt!
Kompis: Det är den inte, jag är fet.
Kompis bror, i telefonen: Hon höll inte med, men hon är ganska osäker på sig själv..
Kompis: Jag är fan inte osäker, jag är jävligt säker på att jag är fet.

Jag blev så glad

bloodwave Tjej, 30 år

303 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2010 kl. 20:13
bloodwave Tjej, 30 år

Citat från bobloblaw


Citat från hej123hej

Jag har märkt att allt som 13-åriga wemos skriver är skittråkigt.

nej
det är jättekul och random och galet
såklart


hihihi aa.
"min kompis satt och kollade på tv. sedan skrek hon "VANISH." vi dog. ^w^"

Dionysus_ Kille, 29 år

5 460 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2010 kl. 20:13
Dionysus_ Kille, 29 år

Ska du vara här inne så får du gå ut. HAHAH LOL xD

bloodwave Tjej, 30 år

303 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2010 kl. 20:15
bloodwave Tjej, 30 år

Citat från KornHora


Citat från hej123hej

Jag har märkt att allt som 13-åriga wemos skriver är skittråkigt.

Och 14-åriga*****


True!

asdfghjoiuytresx Tjej, 32 år

Jag ska bara gå och köpa något att handla.

Fast aa, det var jag som sa det</3.

louie Tjej, 31 år

566 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2010 kl. 21:05
louie Tjej, 31 år

Citat från MATDAX


Jag ska bara gå och köpa något att handla.

Fast aa, det var jag som sa det</3.


jag måste säga att jag garvade.

bluebrat Kille, 33 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2010 kl. 21:08
bluebrat Kille, 33 år

satt brevid min kompis bakom en gammal tant på busen som försökte desperat att kamma över sin kal-fläck och det såg ut som ett par hörlurar så jag säger mellan tyst till min kompis då ''du kolla kärringen e ju skallig'' det visade sig vara nån apparat hon hade för att höra och hon vände sig liksom om jätte sur i hela ansiktet så vi gick av på nästa station för hon såg inte väldigt glad ut

TillyMew Tjej, 31 år

1 304 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2010 kl. 21:29
TillyMew Tjej, 31 år

Det hade precis regnar och jag och Marcus hade varit ute och gått ett tag
Sen säger Marcus:
" Men hallå jag har tänkt på en sak! Att sniglarna på den sidan (<--- *pekar*) Vill ta sig över på andra sidan
Medans sniglarna på den sidan (--->) Försöker ta sig över till den andra sidan! Har du inte tänkt på det Förut Elin!
Det är ju liksom onödigt dom hinner ju inte ens över vägen D;

I lol'd at that moment

januarypromises Tjej, 31 år

2 457 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2010 kl. 21:31
januarypromises Tjej, 31 år

Citat från bluebrat


satt brevid min kompis bakom en gammal tant på busen som försökte desperat att kamma över sin kal-fläck och det såg ut som ett par hörlurar så jag säger mellan tyst till min kompis då ''du kolla kärringen e ju skallig'' det visade sig vara nån apparat hon hade för att höra och hon vände sig liksom om jätte sur i hela ansiktet så vi gick av på nästa station för hon såg inte väldigt glad ut

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

Celine Tjej, 34 år

9 285 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2010 kl. 21:32
Celine Tjej, 34 år

Kozk var rätt söt inatt när hon sa "vet du hur dumt det ser ut när man inte ser?"


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet