Roliga saker någon sagt.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
overandout Kille, 31 år

1 674 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2010 kl. 22:45
overandout Kille, 31 år

Citat från Solidariskt


"Fitta luktar fan ostbågar" XD random.

sant ju

Swarley Kille, 31 år

3 656 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2010 kl. 22:47
Swarley Kille, 31 år

Citat från XDarklyEroticX


Citat från Solidariskt

"Fitta luktar fan ostbågar" XD random.

sant ju


Menar det.

overandout Kille, 31 år

1 674 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2010 kl. 22:47
overandout Kille, 31 år

jag: japp

emil: så e det

jag:mmmm

emil: happ happ

jag: ja så kan det gå

emil:......hmm

jag:håll käften då din jävla fitta!!!!!





tyckte jag va kul iaf :P

juliaavarga Tjej, 31 år

1 716 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2010 kl. 22:54
juliaavarga Tjej, 31 år

"Hittar du någon skäggig AIKare så spotta på honom!"
Tyckte det var lite roligt när Trixi skrev så till mig när jag befann mig i gbg.

AIDE Tjej, 33 år

10 445 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2010 kl. 23:07
AIDE Tjej, 33 år

På matchen idag:
Maja: "Kom igen nu tjejer, noll-noll"
Domaren: "Nääe, det står ett-ett"
Maja: "...det är en mental grej..."
Domaren: "...aha..."

Matilda går in på Max, går fram till kassan och säger:
"Aa jag vill ha ett Big Meal tack"
Hon i kassan: "Vi har inget sånt här"
Maja: "Matilda... vi är på Max"
Matilda: "Jamen jag vill ha ett Big Meal tack"

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
8 juni 2010 kl. 16:19
chevaux Tjej, 32 år

"Fyller du alltid år den 14 februari?"

afriendwithacar Kille, 30 år

302 forumsinlägg

Skrivet:
8 juni 2010 kl. 19:11
afriendwithacar Kille, 30 år

Jag, seriös som satan, på matte lektion för någon vecka sen: ...men blir det här minus eller puss?

Jag, idag på en uppvisning någon klass i skolan hade: HAHA, hannah montana låt *himla med ögonen* ....fråga inte hur jag vet det <.<

Roligare irl >:

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
8 juni 2010 kl. 19:14
Kvinnan Tjej, 34 år

För en stund sen när jag övningskörde kollade jag på en kille som satt på en bullshållsplats.

mamma: vem var det där?
jag: jag vet inte, men snygg var han.
mamma: vi vänder tillbaka!
jag: och säger vad? Hej jag är 18 år och jag har inte gjort det förut!
Mamma:? :S
Jag: alltså tagit körkort...

Knarkchan Tjej, 29 år

287 forumsinlägg

Skrivet:
8 juni 2010 kl. 19:34
Knarkchan Tjej, 29 år

Hunden, som vanligtvis bor hos mamma, har varit hos pappa.
Och nu hade jag massa hår på tröjan.

Pappa: "Har du ställt in damsugaren än?"
Jag: "nää."
Pappa: "Kom hit då så suger jag av dig."

Det var ku :(

hoving Tjej, 31 år

620 forumsinlägg

Skrivet:
8 juni 2010 kl. 19:56
hoving Tjej, 31 år

bror och jag brottades på mattan då
pappa kommer ut från köket och säger:
''victor akta så hon inte går sönder, hon
ska på skolavslutning på fredag.''

matildaninja Tjej, 30 år

173 forumsinlägg

Skrivet:
8 juni 2010 kl. 20:12
matildaninja Tjej, 30 år

min lillebror Ruben:
"MAMMA MAMMA! jag klev på ett bi precis! tur att jag inte fick ett myggbett! :O"

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
8 juni 2010 kl. 21:25
Kvinnan Tjej, 34 år

Jag: Men kan inte du fråga vad hans storebror heter? Fast du behöver ju inte säga att det är jag som undrar!
Mamma: (fjantar till rösten) Min storesyster är kär i din bror!
Jag: Jag är inte kär i han, jag vill bara veta vad han heter!
Albin: Och sen blir du kär i han :D

crucio Tjej, 31 år

198 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2010 kl. 08:17
crucio Tjej, 31 år

Kompis: Våld är min sista utlösning...

Goshujin Kille, 39 år

1 382 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2010 kl. 09:00
Goshujin Kille, 39 år

Citat från carefisk


Kompis: Våld är min sista utlösning...

Haha, skitbra!

Tjej en kompis kompis låg med: "Kan du inte trycka in den i gödseltrumman?"

Inte ok asså... inte ens för en skåning...

Mint Tjej, 33 år

1 024 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2010 kl. 09:06
Mint Tjej, 33 år

Citat från Goshujin


Haha, skitbra!

Tjej en kompis kompis låg med: "Kan du inte trycka in den i gödseltrumman?"

Inte ok asså... inte ens för en skåning...


men vad konstiga namn folk har för saker. påminner mig om en sak min storasyster sa när jag flyttade hemifrån
"blir det inte kul! så kan du stanna uppe hur sent du vill.. och kuckelilura med vem du vill." XD


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet