Roliga saker någon sagt.
Citat från XDarklyEroticX
Citat från Solidariskt
"Fitta luktar fan ostbågar" XD random.
sant ju
Menar det.
jag: japp
emil: så e det
jag:mmmm
emil: happ happ
jag: ja så kan det gå
emil:......hmm
jag:håll käften då din jävla fitta!!!!!
tyckte jag va kul iaf :P
"Hittar du någon skäggig AIKare så spotta på honom!"
Tyckte det var lite roligt när Trixi skrev så till mig när jag befann mig i gbg.
På matchen idag:
Maja: "Kom igen nu tjejer, noll-noll"
Domaren: "Nääe, det står ett-ett"
Maja: "...det är en mental grej..."
Domaren: "...aha..."
Matilda går in på Max, går fram till kassan och säger:
"Aa jag vill ha ett Big Meal tack"
Hon i kassan: "Vi har inget sånt här"
Maja: "Matilda... vi är på Max"
Matilda: "Jamen jag vill ha ett Big Meal tack"
"Fyller du alltid år den 14 februari?"
Jag, seriös som satan, på matte lektion för någon vecka sen: ...men blir det här minus eller puss?
Jag, idag på en uppvisning någon klass i skolan hade: HAHA, hannah montana låt *himla med ögonen* ....fråga inte hur jag vet det <.<
Roligare irl >:
För en stund sen när jag övningskörde kollade jag på en kille som satt på en bullshållsplats.
mamma: vem var det där?
jag: jag vet inte, men snygg var han.
mamma: vi vänder tillbaka!
jag: och säger vad? Hej jag är 18 år och jag har inte gjort det förut!
Mamma:? :S
Jag: alltså tagit körkort...
Hunden, som vanligtvis bor hos mamma, har varit hos pappa.
Och nu hade jag massa hår på tröjan.
Pappa: "Har du ställt in damsugaren än?"
Jag: "nää."
Pappa: "Kom hit då så suger jag av dig."
Det var ku :(
bror och jag brottades på mattan då
pappa kommer ut från köket och säger:
''victor akta så hon inte går sönder, hon
ska på skolavslutning på fredag.''
min lillebror Ruben:
"MAMMA MAMMA! jag klev på ett bi precis! tur att jag inte fick ett myggbett! :O"
Jag: Men kan inte du fråga vad hans storebror heter? Fast du behöver ju inte säga att det är jag som undrar!
Mamma: (fjantar till rösten) Min storesyster är kär i din bror!
Jag: Jag är inte kär i han, jag vill bara veta vad han heter!
Albin: Och sen blir du kär i han :D
Kompis: Våld är min sista utlösning...
Citat från Goshujin
Haha, skitbra!
Tjej en kompis kompis låg med: "Kan du inte trycka in den i gödseltrumman?"
Inte ok asså... inte ens för en skåning...
men vad konstiga namn folk har för saker. påminner mig om en sak min storasyster sa när jag flyttade hemifrån
"blir det inte kul! så kan du stanna uppe hur sent du vill.. och kuckelilura med vem du vill." XD
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet