Roliga saker någon sagt.
Haha, gud så söt! ^
Citat från JustSmileBiatch
På tal om telefonsvarare.
Min kompis Vincent har världens underbaraste
'' Hejsan! Det här är Vincents pappa som prata. Fantastiskt att just du får höra min röst och att du misslyckts med att få Vincent att svara.
Du måste vara någon som han inte tycker om eftersom han alltid annars svarar. Men om du lämnar ett litet medelande kanske han svarar.
Ha en trevlig dag & ät inte för mycket. ''
Gissa om jag garvade första gången jag hörde den. <3
HAHAHAHAHA!!! fan vaa coool!! :DD
Haha en skåning.. (lärare) sa Jocke fast uttalade Jucke.
Fint.
Igår vid matbordet.
Min lillebror 10 år - När vet man om man är man?
Jag: När du får massa hår mellan skinkorna!
Lillebror: VA? KOMMER JAG FÅ HÅR I ARSLET!?
Pappa: *gör ljud och försöker vara rolig*
Jag: Kan du inte vara lite normal nångång?
Pappa: ..Jag vet inte vad normal är
och ja, han var helt seriös.
morfar hade opererats och ringde till mormor som var hemma hos oss när han vaknade
Mormor: Morfar har vaknat nu :D
Nora: Lever han? :''O *seriös*
Lovisa: Vad har du gjort på fingret, Matilda?
Matilda: Asså, jag hade med mig rakhyveln till gympan igår..
Lovisa och Jag: Osthyveln!?
Jag: Hahah, det är bara för att hon har fotsvamp..
/Tänker efter lite/
No, wait.. Det hade ju inget med ost att göra.
Lovisa: Hahahaha, jo! Ost och svamp!
/Tänker efter hon med/
...Nääää...
Matilda: ..Jag fattar inte att jag faktiskt umgås med er.
sjukt kul atm
Spelade Tekken 6 igår med en tjejkompis lillasyrra. Vann med 8-2 i Team Battle och i sista striden slänger jag min gubbe över hennes tjej (Paul - Christie) och hon utbrister: "Jaha, ja nu har du våldtagit mig i 10 minuter så du kan väl lika gärna göra det på riktigt också."
Hon menade det ju för att gubben slängde sig på hennes och drog ner henne på marken men det blev lite roligt efteråt :P
Vi hade NO och jobbade med maskar.
Sandra: Men maskar har väl typ 6 liv?
Jacob: va? Vadå 6liv? Bra 6liv eller?
:(
Jag: Jag hade namnsdag i måndags!
Kompis: GRATTIS I EFTERMIDDAG.
Lärare: Mattias, vad heter du i efternamn?
Mattias: Erik.
Jag: Hette inte du typ .. Hans eller något! Det är skitroligt och töntigt på samma gång! :D
Anton: DET ÄR INTE ALLS ROLIGT! D8
Jag: Just det. Du hette ju Hans.
Roligare när det hände, haha ):
Mamma klev nyss innanför dörren.
Mamma: Åh vad gott det luktar, det luktar som att någon har bakat! :D
Alx: Öhm. Alltså... Jag fes nyss? Men tack för att du tyckte den lukta gott! :D
Mamma: ÖÖhm....
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet