Roliga saker någon sagt.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
kentad Tjej, 32 år

468 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2010 kl. 21:49
kentad Tjej, 32 år

jag nös, och mamma ropade från tvsoffan;
- PROSTATA
jag: .... ? ):
hon: HAHA :D
kanske inte så kul, mer knäppt

SJUK Tjej, 30 år

3 396 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2010 kl. 22:00
SJUK Tjej, 30 år

Mamma '' Linnea, jag måste åka ner till pappa. ''
Jag '' Vad har han gjort nu? ''
Mamma '' Han har fastnat i äppleträdet, stegen har ramlat ner. ''
Jag '' O_O HAHAHAHA ''

Barbapappa Tjej, 32 år

1 048 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2010 kl. 23:03
Barbapappa Tjej, 32 år

/\ Hahahaha, naww :(

Haku Tjej, 30 år

154 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2010 kl. 18:24
Haku Tjej, 30 år

HAHHAHAHA^

Swarley Kille, 31 år

3 656 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2010 kl. 18:33
Swarley Kille, 31 år

Min bror hade varit inne på Existenz och sett någon helsjuk anime-film:
"Man undrar ju vad de håller på med. Men det förstår man ju, när de tittar på såna där sjuka filmer, klart de blir sneögda. Du skulle också få widescreenblick."

Samme bror skulle försöka hitta hemligheten bakom KENTs texter igår. Han valde att analysera Palace & Main:
"Han står på en flygplats, va, och väntar på den där alldeles speciella känslan av att bara åka till Taiwan med ungarna, va. Så då står han där, på en flygplats, och väntar på känslan. Det blir en hit."

KURT Tjej, 30 år

2 037 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2010 kl. 18:36
KURT Tjej, 30 år

Citat från mayya


Noläraren: "Om ni ska ta på er själva, så tar ni två fingrar här och trycker , känner ni inget får ni föra fingrarna lite högre upp. Sen kan man ta här också, men det känns inte lika mycket!"
Jag blev lite chockad tills jag kom på att hon pratade om pulsen med några i klassen. ):


Asså.. lol ):

Golem Tjej, 31 år

641 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2010 kl. 19:50
Golem Tjej, 31 år

mamma: *sitter och ritar skum teckning* Och så Moa och Nora med långt hår :D
Tyckte det var lite kul eftersom jag inte haft långt hår sen i sexan *dålig humor*

Duizhang Tjej, 32 år

680 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2010 kl. 19:56
Duizhang Tjej, 32 år

Min körskolelärare: har aldrig sett någon som håller så vant i spaken första gången! AWESOME :D

...haha :(

OKK Tjej, 31 år

1 430 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2010 kl. 20:25
OKK Tjej, 31 år

Min kompis: Jag har sex, du har väl också sex Sara? Vi har sex varje år.
Fast hon menade att dom hade utvecklingssamtal klockan sex. ):

trasdocka_ Tjej, 31 år

170 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2010 kl. 22:20
trasdocka_ Tjej, 31 år

Bror efter att vi spelat den försvunna diamanten

- Visste ni att det här är Afrika!! :O

retard. -.- men jag fnissade i smyg. det var ganska kul trots allt. :]

musik 30 år

3 225 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2010 kl. 23:37
musik 30 år

- Han har opererat in en Naltrexone för att det förhindrar honom att bli bög av heroin.
- Jag menar hög!

Seikodogg Kille, 29 år

642 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2010 kl. 00:07
Seikodogg Kille, 29 år

Lite saker dom i min klass sagt mot en.. mörkhyad person, vid namn Makail är t.ex när han och en i min klass bråkade så sa min klasskamrat:
"jag är svag för choklad" som gjorde så Makail vart assur
Andra har sagt saker som:
"Makail måste äta två portioner svarta bönor varje dag för att behålla sin färg"
och när en hittade en enkrona sa han "Den ska jag ge till Makail så han blir rik"
:(

crucio Tjej, 31 år

198 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2010 kl. 01:28
crucio Tjej, 31 år

mer taskigt än kul. ^

hoving Tjej, 31 år

620 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2010 kl. 01:44
hoving Tjej, 31 år

Citat från Ithyphallophobia


Lite saker dom i min klass sagt mot en.. mörkhyad person, vid namn Makail är t.ex när han och en i min klass bråkade så sa min klasskamrat:
"jag är svag för choklad" som gjorde så Makail vart assur
Andra har sagt saker som:
"Makail måste äta två portioner svarta bönor varje dag för att behålla sin färg"
och när en hittade en enkrona sa han "Den ska jag ge till Makail så han blir rik"
:(


de där va inte ett dugg kul.

SpaderFem Tjej, 31 år

91 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2010 kl. 15:31
SpaderFem Tjej, 31 år

På konfan skulle vi fotograferas

Fotograf-gubben:Säg "Jesus" nu då!
Alla:Jeeesuuus
Fotograf: då fotar vi en gång till
Vår präst:Jesuuuuuuuuus
Fotograf:Och en gång till
Vår präst:Jesuuuuuuus
Fotograf:Det räcker,det är inte högmässa än :o
(nästa gång vi fotades)
Vår präst: Skiiiiiiiiiit :D


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet