Pokémon

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Huvudverk Kille, 28 år

323 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2013 kl. 11:56
Huvudverk Kille, 28 år

Digimon är bättre.

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2013 kl. 11:57
Pansartax Kille, 33 år

Animen ja, spelen nej.

hejjagheterjohn Kille, 33 år

257 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2013 kl. 11:59
hejjagheterjohn Kille, 33 år

Fucking Tail Whip, varför existerar du ens?

Huvudverk Kille, 28 år

323 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2013 kl. 11:59
Huvudverk Kille, 28 år

Ja men det är såklart.
Pokemon Red/Blue/Yellow är fan dom bästa spelen någonsin skapats.

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2013 kl. 12:00
Pansartax Kille, 33 år

HUEHUEHUE

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2013 kl. 12:06
natsukashi Kille, 60 år

glitches och obalanserat metagame NOTHNX

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2013 kl. 20:23
natsukashi Kille, 60 år

hittar inte videon där japsarna driver om att sylveon är fighting type :I

MEWES Kille, 34 år

1 210 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2013 kl. 22:57
MEWES Kille, 34 år

Ger bort shiny Psyduck (blk2) pma för pal pad kod

BUBBL3 Kille, 34 år

5 621 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2013 kl. 22:59
BUBBL3 Kille, 34 år

Citat från Pansartax


Animen ja, spelen nej.

Har du spelat Digimon World 3, mannen?

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2013 kl. 23:03
Pansartax Kille, 33 år

Citat från JohnLemon


Har du spelat Digimon World 3, mannen?

Trean, nej, ettan däremot! Och Rumble Arena, och några nyare DS-spel. Tyvärr så har Digimon-spel på sistone mest varit dassiga Pokémon-kopior, däremot hoppas jag att Digimon re:Digitized kommer till Europa till 3DS. Detta är dock offtopic, hue

TussCool 38 år

1 727 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2013 kl. 01:06
TussCool 38 år


Ny för mig.
Shofus andra mördade.

Crimsonfucker Kille, 34 år

553 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2013 kl. 01:14
Crimsonfucker Kille, 34 år

Började spela PokeMMO igår och de ä kul :P
http://pokemmo.eu/

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2013 kl. 12:06
natsukashi Kille, 60 år

Rate team plz

Venomoth @ Black Sludge
Trait: Tinted Lens
EVs: 252 Spd / 252 HP / 4 SAtk
Timid Nature
- Baton Pass
- Quiver Dance
- Sleep Powder
- Bug Buzz

Heatran @ Air Balloon
Trait: Flash Fire
EVs: 252 Spd / 252 SAtk / 4 SDef
Timid Nature
- Earth Power
- Fire Blast
- Hidden Power [Grass]
- Stealth Rock

Starmie @ Life Orb
Trait: Natural Cure
EVs: 252 Spd / 252 SAtk / 4 SDef
Timid Nature
- Thunderbolt
- Ice Beam
- Surf
- Psyshock

Hydreigon @ Leftovers
Trait: Levitate
EVs: 252 SAtk / 252 HP / 4 SDef
Modest Nature
- Dark Pulse
- Dragon Pulse
- Focus Blast
- Roost

Keldeo @ Leftovers
Trait: Justified
EVs: 252 Spd / 252 SAtk / 4 SDef
Timid Nature
- Secret Sword
- Surf
- Hidden Power [Ghost]
- Icy Wind

Thundurus-Therian (M) @ Choice Scarf
Trait: Volt Absorb
EVs: 252 Spd / 252 SAtk / 4 HP
Timid Nature
- Thunderbolt
- Grass Knot
- Focus Blast
- Hidden Power [Ice]

MEWES Kille, 34 år

1 210 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2013 kl. 12:53
MEWES Kille, 34 år

Citat från Xero


Började spela PokeMMO igår och de ä kul :P
http://pokemmo.eu/



Those bitches! Blev bannad för att jag äntligen lyckades få 9999 coins på slot machine ...

softp0rn Kille, 33 år

324 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2013 kl. 12:54
softp0rn Kille, 33 år

IM BACK! VA HÄÄÄNDERÅÅ


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet