Pokémon
Har fått nog av alla renar i spelet så kommer köpa Y för "fågeln" :>
laddat ner yet another fire red hack och pokemon murky red, verkade bra gen3 hacks med phy/spec split
:DDD aldrig klarat ut fire red/LG så blir skoj
Åh, länka Fire Red Hacksen med Phys / spec split. <3<3
Citat från iWTFACAKE
Åh, länka Fire Red Hacksen med Phys / spec split. <3<3
yet another fire red hack är väl mest "unmodded" i övrigt, för murky red hade base stat och typ changes här och där to spice it up. Googla det bara så kommer deras respektive pokecommunitytråd upp som första resultat :)
spelar yet another nu... starters att välja mellan är snivvy, piplup och torchic, valde torchic och fick adamant :$
den är female och heter chicawawa haha
HAHAHAH VAFAN: Om man har på battle style "shift" (default) så säger spelet inte "is about to send out <enemy name>" utan det säger "is about to send out another pokemon, will you cheat? y/n" xD klockrent, får inte veta
Fångade en impish pickup lillipup iaf, den heter jock, som i lady & lufsen. Kommer bli en fin normal tank sen :)
brock överraskade med fighting types också ._. awesome
de har typ bytt ut de tråkigaste pokemons från gen 1-3 mot de bra från 4-5
så rattata ->lillipup
pidgey -> starly
yanma i viridian forest
jigglypuff - munna
hittade togepi och venonat med
osv :D AWESOME
laget so far :) vulpix fick jag just i en trade mot en sentret. Gymmet i cerulean var Lt.Surge den här gången
mocha borde vara canon
Den nya female designen är så hnnnnnnngggggggg
#TeamFemale
lirat female ända sedan man först fick valet att göra det.
ge mig female eller ge mig död
Citat från unsterblich
lirat female ända sedan man först fick valet att göra det.
Alltid #TeamFemale
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet


