Pokémon
FAIRY TYPE
NO ES FAKE!!
should be good in a couple of dev cycles o_o
Episkt!
Fan alltså.
Jag vill ha Fire / Bug, Water / Dark, Grass / Psychic starters Q__Q
Måste stänga av click to move
Det där spelet finns redan
Du är bra rolig du, Tom. ;)
Hue, det är ju dock typ exakt samma spel, fast med en annan grafik
Ser rätt tråkigt ut, skulle bli väldigt repetitivt i längden
Jag menar, vanliga Pokemon är ju inte repetitivt i längden...
PUNKTPUNKTPUNKT.
Nä, det är det inte
tanken är väl att det behövs mer live-action, att man tajmar attackerna i realtid istället för turbaserat. Sen också att man skulle kunna köra flera klienter samtidigt och göra ett MMO av det, slåss mot varandra och inte bara mot AI
>pokemon mmo
nooooooo
Citat från Pansartax
>pokemon mmo
nooooooo
jo jag vill spöa noobs och ta deras pengar 8)
vore ju nice om man kände att man behövde forfeita för att inte förlora hälften av pengarna pga black/whiteout. Där majoriteten går till pokemoncentret, vinnaren får alltid lika mycket liksom. Så kan man vara en douche och lägga poison på deras sista pokemon innan de forfeitar för att de tror att de kommer undan xD
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

