Pokémon

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Ehhvado Kille, 31 år

1 204 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2013 kl. 08:05
Ehhvado Kille, 31 år

FAIRY TYPE

NO ES FAKE!!

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2013 kl. 12:45
absol Kille, 36 år



this bunny's face is a bellsprout, your argument is invalid

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
26 april 2013 kl. 01:00
absol Kille, 36 år



should be good in a couple of dev cycles o_o

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
26 april 2013 kl. 07:45
Luthor Kille, 30 år

Episkt!

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
26 april 2013 kl. 14:32
Luthor Kille, 30 år

Fan alltså.

Jag vill ha Fire / Bug, Water / Dark, Grass / Psychic starters Q__Q

MEWES Kille, 34 år

1 210 forumsinlägg

Skrivet:
26 april 2013 kl. 14:36
MEWES Kille, 34 år

Måste stänga av click to move

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
26 april 2013 kl. 14:44
Pansartax Kille, 33 år

Det där spelet finns redan

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
26 april 2013 kl. 14:46
Luthor Kille, 30 år

Du är bra rolig du, Tom. ;)

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
26 april 2013 kl. 14:51
Pansartax Kille, 33 år

Hue, det är ju dock typ exakt samma spel, fast med en annan grafik

Ser rätt tråkigt ut, skulle bli väldigt repetitivt i längden

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
26 april 2013 kl. 14:58
Luthor Kille, 30 år

Jag menar, vanliga Pokemon är ju inte repetitivt i längden...

PUNKTPUNKTPUNKT.

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
26 april 2013 kl. 15:01
Pansartax Kille, 33 år

Nä, det är det inte

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
26 april 2013 kl. 15:31
absol Kille, 36 år

tanken är väl att det behövs mer live-action, att man tajmar attackerna i realtid istället för turbaserat. Sen också att man skulle kunna köra flera klienter samtidigt och göra ett MMO av det, slåss mot varandra och inte bara mot AI

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
26 april 2013 kl. 16:18
Pansartax Kille, 33 år

>pokemon mmo
nooooooo

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
26 april 2013 kl. 16:35
absol Kille, 36 år

Citat från Pansartax


>pokemon mmo
nooooooo


jo jag vill spöa noobs och ta deras pengar 8)

vore ju nice om man kände att man behövde forfeita för att inte förlora hälften av pengarna pga black/whiteout. Där majoriteten går till pokemoncentret, vinnaren får alltid lika mycket liksom. Så kan man vara en douche och lägga poison på deras sista pokemon innan de forfeitar för att de tror att de kommer undan xD


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet