Pokémon

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2013 kl. 12:26
natsukashi Kille, 60 år

Jag vill göra en mono-run i typ FireRed eler LeafGreen ... Synd att det inte finns nog med Ghost types i Gen III, vill inte ha 6st Haunters haha ...

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2013 kl. 12:27
Pansartax Kille, 33 år

Monopoison i Firered är nice

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2013 kl. 12:29
natsukashi Kille, 60 år

Tentacruel Weezing stallteam go

Helione Kille, 28 år

85 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2013 kl. 12:39
Helione Kille, 28 år

Vilket spel är bäst?
black och white 2 för animeringen och hur snabbt man kan bli till lv 100

favorit karaktär.
jag har en del men jag skulle nog säga roxie
och bianca

6 pokemon.
scizor,
nidoking,
salamence,
tyranitar,
gallade och
frostlass

Ehhvado Kille, 31 år

1 204 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2013 kl. 12:42
Ehhvado Kille, 31 år

Citat från shadeknight99


vad skulle hända om shedinja hade focus sash


Focus Sash skulle fungera en gång som vanligt, så att Shedinja skulle kunna överleva 2 attacker

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2013 kl. 12:45
natsukashi Kille, 60 år

Ska tråden arrangera en LittleCup-turnering på PokeShowdown?

Ehhvado Kille, 31 år

1 204 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2013 kl. 12:46
Ehhvado Kille, 31 år

Citat från unsterblich


Ska tråden arrangera en LittleCup-turnering på PokeShowdown?

Nääh, NU randomizer

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2013 kl. 12:48
natsukashi Kille, 60 år

Fast randomizer invaliderar ju turnering typ då man kan fällas av att få ett lamt lag ...

Ehhvado Kille, 31 år

1 204 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2013 kl. 12:50
Ehhvado Kille, 31 år

Citat från unsterblich


Fast randomizer invaliderar ju turnering typ då man kan fällas av att få ett lamt lag ...

Inte om man har 1337 skillz, alla har ju dessutom lika stor chans att få ett dåligt lag

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2013 kl. 15:57
absol Kille, 36 år

Citat från Ehhvado


Citat från shadeknight99

vad skulle hända om shedinja hade focus sash


Focus Sash skulle fungera en gång som vanligt, så att Shedinja skulle kunna överleva 2 attacker


vad händer om man för över sturdy ability till shedinja?

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2013 kl. 15:58
Luthor Kille, 30 år

Citat från absol


Citat från Ehhvado

Citat från shadeknight99

vad skulle hända om shedinja hade focus sash


Focus Sash skulle fungera en gång som vanligt, så att Shedinja skulle kunna överleva 2 attacker

vad händer om man för över sturdy ability till shedinja?



Ingen Wonder guard då.


Dvs. den blir värdelös! :D


eternalradio 32 år

2 879 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2013 kl. 15:59
eternalradio 32 år

Spelar Black atm. Dock på japanska, så alla namn är helt olika :(

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2013 kl. 16:27
absol Kille, 36 år

Citat från iWTFACAKE


Citat från absol

Citat från Ehhvado

Citat från shadeknight99

vad skulle hända om shedinja hade focus sash


Focus Sash skulle fungera en gång som vanligt, så att Shedinja skulle kunna överleva 2 attacker

vad händer om man för över sturdy ability till shedinja?


Ingen Wonder guard då.


Dvs. den blir värdelös! :D




tänkte att den då får sturdy, vilket gör att den inte kan bli oneshottad från full HP, vilket är samma som 1 hp

eller gör attacker alltid 1 damage i minimum?

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2013 kl. 17:09
Pansartax Kille, 33 år

Sturdy aktiveras varje gång, dock så kan den ju fortfarande bli skadad av t ex Sandstorm, Burn och Poison

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2013 kl. 17:15
absol Kille, 36 år

Citat från Pansartax


Sturdy aktiveras varje gång, dock så kan den ju fortfarande bli skadad av t ex Sandstorm, Burn och Poison

om man då har safeguard eller ett status healing berry på? :) (förutsatt att ingen har sandstorm i matchen) ?

är det en bra taktik i double battle eller gimmicky?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet