Pokémon
Haha vem spelar du mot??
diggar din lapras :D
fick just genesect från nintendo wfc mystery gift, slutar fungera snart så skynda!
Genesect håller väl på fram tills 12e November, eller?
Har köttat idag.. Är vid Victory Road nu
Är inget fan.. Min bror var när han var liten. Så har ett par spel och filmer..
Helvete vad lång Victory Road är i BW2 då.
Nu har jag gått igenom helvetesgrottan! Nu jävlar ska E-4 åka på spö.
Vadå lång. Kör med repel så märks d knappt
Citat från Cr4pTAbul0uS
Vadå lång. Kör med repel så märks d knappt
Man vill ju inte missa en shiny
Den är så lång som fan ändå, mycket olika gångar och många tränare
Klarade E-4 igår också, de var fan jävligt lätta jämfört med Victory Road..
Sveper Platinum med min Nasty Plot sweeper Porygon-Z och lyssnar på Genesis. Come at me.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet