Pokémon
HAHAH norska.
Måste säga att första pokémon-introt är bäst på svenska av typ alla språk
mest för jag fanboyar Joakim Jennefors, han är fan grym på att sjunga
Han gör ju rösten till Quasimodo (och sjunger såklart) i disneyfilmen
nice. :D
HAHA han sjunger ju Digimon-introt också, vad fan
Citat från whatIF
Vilket spel är bäst?
Red/Blue.
Vilken karaktär gillar du mest?
I spelen? Ingen.
Vilka 6 pokemon skulle du ha?
Gengar
Blastoise
Clefairy
Nidoking
Med rätt TMs och nature kan man ta vad som helst med de fyra. Jag behöver inte sex Pokémon. Kanske skulle komplettera med... Golem och Jolteon.
Sant sant! :3
Lite uppdatering!!:D
Jag har faktiskt börjat kolla om serien :3
Är på andra sesongen nu :DD
Dock kom jag på villka jag ville ha när jag var liten x3
1:Charizard
2:Ninetales
3:Arcanine
4:Rapidash
5:Scyther
6:Jolteon
<333 :D
Citat från A_Holmberg
Citat från whatIF
Vilket spel är bäst?
Red/Blue.
Vilken karaktär gillar du mest?
I spelen? Ingen.
Vilka 6 pokemon skulle du ha?
Gengar
Blastoise
Clefairy
Nidoking
Med rätt TMs och nature kan man ta vad som helst med de fyra. Jag behöver inte sex Pokémon. Kanske skulle komplettera med... Golem och Jolteon.
Sant sant! :3
Do you even EV-Train...
Citat från Fallen_EmoGirl
Lite uppdatering!!:D
Jag har faktiskt börjat kolla om serien :3
Är på andra sesongen nu :DD
Dock kom jag på villka jag ville ha när jag var liten x3
1:Charizard
2:Ninetales
3:Arcanine
4:Rapidash
5:Scyther
6:Jolteon
<333 :D
Din type coverage är hemsk :s
Citat från Fallen_EmoGirl
Lite uppdatering!!:D
Jag har faktiskt börjat kolla om serien :3
Är på andra sesongen nu :DD
Dock kom jag på villka jag ville ha när jag var liten x3
1:Charizard
2:Ninetales
3:Arcanine
4:Rapidash
5:Scyther
6:Jolteon
<333 :D
Stealth Rock/Dragon Tail/Earth Power Nidoqueen säger hej
Haha jag tänkte inte så mycket på taktik och svagheter och allt det jag var liten,tänkte mäst på utseendet och jag gillade äld typer :P
Dock gillar jag bara alla gammla 151 stycken,ogillar alla nya :s
wow
Haha Jeppe är du besatt av Gravity Falls
Fick tag på Fight Fighters igår, nu har jag ångest över att det är tre veckor tills jag får se nästa avsnitt. :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
