Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 16:57
Tetris Kille, 36 år

^tror han tänkte på puzzlemaps, inte roligt om en creeper smäller och förstör massa redstone:p

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 16:58
Sis Tjej, 35 år

Citat från PapaEmeritus


I don't see it :(

Kartan i hörnet

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 16:59
1984 35 år

jaha, sant. :)

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 17:12
Gandhi Kille, 33 år

Citat från Exone


[img]http://dl.dropbox.com/u/9400817/Posts/Minecraft/2011-10-20_16.52.40.png[img]
When you see it.


Hahaha <3

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 17:20
Tetris Kille, 36 år

Exone: Well played:p (satt inte alls och stirra in i skärmen i 15min och vred huvudet i alla möjliga vinklar)

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 17:31
ex Kille, 33 år

Citat från 1984


Citat från Exone

Ska slänga ihop en "AdventureMode" plugin tror jag. :P
Inte förstöra några block,(Förutom clay/cloth) bara placera torches + stänga av creepers skada på världen. :P

varför stänga av creepers skada? :(


För att många adventuremaps har redstone "bakom kulisserna", och ganska tråkigt när sånt går sönder osv.
Ska inte tabort skadan man tar dock. Bara att blocks inte försvinner osv.



HEHE

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 17:36
1984 35 år

jag vill också ha en adventuremap!

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 18:36
esgil_ Kille, 29 år

Citat från DanneVafan


[i]Citat från Zaurac

Citat från DanneVafan

new addition

[img]http://i53.tinypic.com/35leyz8.png

DOWNLOAD?

Finns på The Ex Mines SMP Server :)[/i

vad heter dendär pyramiden? glömt haha!

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
20 oktober 2011 kl. 20:59
ex Kille, 33 år


Lol.

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
21 oktober 2011 kl. 00:10
esgil_ Kille, 29 år

min kära mor ska få el i hjärnan( ECT behandling) ":)"


"Elektrokonvulsiv behandling, ECT, kallades förr elchock. Det är en benämning som är missvisande eftersom det inte handlar om någon chock i medicinsk mening. Behandlingen utlöser ett kontrollerat epileptiskt anfall. Den sannolika verkningsmekanismen är att signalsubstanser i hjärnan ökar vilket leder till minskade depressiva symtom."



Sounds pretty creepy.

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
21 oktober 2011 kl. 00:11
albin Kille, 34 år

Citat från Sis


Citat från PapaEmeritus

I don't see it :(

Kartan i hörnet


Haha jag är dum i huvudet och förstår inte vad som är mindblowing med bilden, visa mig mästare

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
21 oktober 2011 kl. 00:14
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Zaurac


min kära mor ska få el i hjärnan( ECT behandling) ":)"


"Elektrokonvulsiv behandling, ECT, kallades förr elchock. Det är en benämning som är missvisande eftersom det inte handlar om någon chock i medicinsk mening. Behandlingen utlöser ett kontrollerat epileptiskt anfall. Den sannolika verkningsmekanismen är att signalsubstanser i hjärnan ökar vilket leder till minskade depressiva symtom."



Sounds pretty creepy.


Förstår inte vad det har med tråden att göra på så sätt...

Men i alla fall, det känns inte, man får en blackout av vad som har hänt under några timmars gång och likaså så blir närminnet lite försämrat under några timmar.

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
21 oktober 2011 kl. 00:17
Sis Tjej, 35 år

Citat från albin


Citat från Sis

Citat från PapaEmeritus

I don't see it :(

Kartan i hörnet

Haha jag är dum i huvudet och förstår inte vad som är mindblowing med bilden, visa mig mästare


Han har lyst upp området så det blir en creepers ansikte på minikartan.

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
21 oktober 2011 kl. 00:22
albin Kille, 34 år

Citat från Sis


Citat från albin

Citat från Sis

Citat från PapaEmeritus

I don't see it :(

Kartan i hörnet

Haha jag är dum i huvudet och förstår inte vad som är mindblowing med bilden, visa mig mästare

Han har lyst upp området så det blir en creepers ansikte på minikartan.


haha nu såg jag :(
Fett :)

ward Tjej, 36 år

2 331 forumsinlägg

Skrivet:
21 oktober 2011 kl. 17:58
ward Tjej, 36 år

Vi hålle rjust nu på att bygga hela S¡ESTA!'s festivalområde i Minecraft! XD


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet