Minecraft
^tror han tänkte på puzzlemaps, inte roligt om en creeper smäller och förstör massa redstone:p
jaha, sant. :)
Exone: Well played:p (satt inte alls och stirra in i skärmen i 15min och vred huvudet i alla möjliga vinklar)
Citat från 1984
Citat från Exone
Ska slänga ihop en "AdventureMode" plugin tror jag. :P
Inte förstöra några block,(Förutom clay/cloth) bara placera torches + stänga av creepers skada på världen. :P
varför stänga av creepers skada? :(
För att många adventuremaps har redstone "bakom kulisserna", och ganska tråkigt när sånt går sönder osv.
Ska inte tabort skadan man tar dock. Bara att blocks inte försvinner osv.
HEHE
jag vill också ha en adventuremap!
Citat från DanneVafan
[i]Citat från Zaurac
Citat från DanneVafan
new addition
[img]http://i53.tinypic.com/35leyz8.png
DOWNLOAD?
Finns på The Ex Mines SMP Server :)[/i
vad heter dendär pyramiden? glömt haha!
Lol.
min kära mor ska få el i hjärnan( ECT behandling) ":)"
"Elektrokonvulsiv behandling, ECT, kallades förr elchock. Det är en benämning som är missvisande eftersom det inte handlar om någon chock i medicinsk mening. Behandlingen utlöser ett kontrollerat epileptiskt anfall. Den sannolika verkningsmekanismen är att signalsubstanser i hjärnan ökar vilket leder till minskade depressiva symtom."
Sounds pretty creepy.
Citat från Sis
Citat från PapaEmeritus
I don't see it :(
Kartan i hörnet
Haha jag är dum i huvudet och förstår inte vad som är mindblowing med bilden, visa mig mästare
Citat från Zaurac
min kära mor ska få el i hjärnan( ECT behandling) ":)"
"Elektrokonvulsiv behandling, ECT, kallades förr elchock. Det är en benämning som är missvisande eftersom det inte handlar om någon chock i medicinsk mening. Behandlingen utlöser ett kontrollerat epileptiskt anfall. Den sannolika verkningsmekanismen är att signalsubstanser i hjärnan ökar vilket leder till minskade depressiva symtom."
Sounds pretty creepy.
Förstår inte vad det har med tråden att göra på så sätt...
Men i alla fall, det känns inte, man får en blackout av vad som har hänt under några timmars gång och likaså så blir närminnet lite försämrat under några timmar.
Citat från albin
Citat från Sis
Citat från PapaEmeritus
I don't see it :(
Kartan i hörnet
Haha jag är dum i huvudet och förstår inte vad som är mindblowing med bilden, visa mig mästare
Han har lyst upp området så det blir en creepers ansikte på minikartan.
Citat från Sis
Citat från albin
Citat från Sis
Citat från PapaEmeritus
I don't see it :(
Kartan i hörnet
Haha jag är dum i huvudet och förstår inte vad som är mindblowing med bilden, visa mig mästare
Han har lyst upp området så det blir en creepers ansikte på minikartan.
haha nu såg jag :(
Fett :)
Vi hålle rjust nu på att bygga hela S¡ESTA!'s festivalområde i Minecraft! XD
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet