Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
12 oktober 2011 kl. 21:11
Peppar Kille, 33 år

Citat från Delonge


Citat från Tate

Prova att installera om java.

Redan provat det med :(


Prova att äta en hamster.


Citat från arachnidsGrip

Skullebarahoppainhärochsägahej.
Har bevakat tråden ett tag men har inte haft något att skriva bara.


Hejsan!

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
12 oktober 2011 kl. 21:14
Gandhi Kille, 33 år

Citat från arachnidsGrip


Skullebarahoppainhärochsägahej.
Har bevakat tråden ett tag men har inte haft något att skriva bara.


Godkväll!

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
12 oktober 2011 kl. 21:17
Pansartax Kille, 33 år

Inte direkt minecraft-relaterat kanske .. men Yogscast är förjävla härliga!

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
12 oktober 2011 kl. 21:18
1984 35 år

är det någon som vet vad jag kan göra åt min kassa dator som inte vill spela minecraft åt mig?
har en bättre men utan internet.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
12 oktober 2011 kl. 21:19
Peppar Kille, 33 år

Citat från 1984


är det någon som vet vad jag kan göra åt min kassa dator som inte vill spela minecraft åt mig?
har en bättre men utan internet.


Koppla in internet i din braiga! :D

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
12 oktober 2011 kl. 21:21
1984 35 år

Citat från PapaEmeritus


Koppla in internet i din braiga! :D

då måste jag köpa comviq surf, som är skitdyrt, för jag har bara trådlöst och den har inget sånt kort. <//3

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
12 oktober 2011 kl. 21:23
Peppar Kille, 33 år

Citat från 1984


Citat från PapaEmeritus

Koppla in internet i din braiga! :D

då måste jag köpa comviq surf, som är skitdyrt, för jag har bara trådlöst och den har inget sånt kort. <//3


Men... om du kör på trådlöst, då borde du ha en router? Borde det inte gå att köra en kabel då?

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
12 oktober 2011 kl. 21:25
1984 35 år

Citat från PapaEmeritus


Men... om du kör på trådlöst, då borde du ha en router? Borde det inte gå att köra en kabel då?

tror du det?? eller så kan jag ju köpa eett sånt kort, men det kanske är dyrt

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
12 oktober 2011 kl. 21:28
Peppar Kille, 33 år

Citat från 1984


Citat från PapaEmeritus

Men... om du kör på trådlöst, då borde du ha en router? Borde det inte gå att köra en kabel då?

tror du det?? eller så kan jag ju köpa eett sånt kort, men det kanske är dyrt


Kör på ethernetkabel mellan router o dator

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
12 oktober 2011 kl. 21:28
1984 35 år

men varför i helvete sa ni inte det när jag fick internet?

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
12 oktober 2011 kl. 21:31
Peppar Kille, 33 år

^
wat

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
12 oktober 2011 kl. 21:44
Sharon Tjej, 34 år

Loggade in på Exmines, kan inte röra mig. Kan inte /reg eller något. Och jag är reggad på sidan, vad jag kan minnas.

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
12 oktober 2011 kl. 21:46
Gandhi Kille, 33 år

Citat från Tate


Loggade in på Exmines, kan inte röra mig. Kan inte /reg eller något. Och jag är reggad på sidan, vad jag kan minnas.

skriv /li dittlösenpåsidan

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
12 oktober 2011 kl. 21:46
natsukashi Kille, 60 år

Citat från arachnidsGrip


Skullebarahoppainhärochsägahej.
Har bevakat tråden ett tag men har inte haft något att skriva bara.


tjena!!!!!!!!!!!!!!!!! ;);););););););););););) :* xD

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
12 oktober 2011 kl. 21:46
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Deimos


Citat från Tate

Loggade in på Exmines, kan inte röra mig. Kan inte /reg eller något. Och jag är reggad på sidan, vad jag kan minnas.

skriv /li dittlösenpåsidan


Tackar!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet