Minecraft
Peppar
Kille, 33 år
Citat från Delonge
Citat från Tate
Prova att installera om java.
Redan provat det med :(
Prova att äta en hamster.
Citat från arachnidsGrip
Skullebarahoppainhärochsägahej.
Har bevakat tråden ett tag men har inte haft något att skriva bara.
Hejsan!
● Gandhi
Kille, 33 år
Citat från arachnidsGrip
Skullebarahoppainhärochsägahej.
Har bevakat tråden ett tag men har inte haft något att skriva bara.
Godkväll!
Pansartax
Kille, 33 år
Inte direkt minecraft-relaterat kanske .. men Yogscast är förjävla härliga!
1984
35 år
är det någon som vet vad jag kan göra åt min kassa dator som inte vill spela minecraft åt mig?
har en bättre men utan internet.
1984
35 år
Citat från PapaEmeritus
Koppla in internet i din braiga! :D
då måste jag köpa comviq surf, som är skitdyrt, för jag har bara trådlöst och den har inget sånt kort. <//3
Peppar
Kille, 33 år
Citat från 1984
Citat från PapaEmeritus
Koppla in internet i din braiga! :D
då måste jag köpa comviq surf, som är skitdyrt, för jag har bara trådlöst och den har inget sånt kort. <//3
Men... om du kör på trådlöst, då borde du ha en router? Borde det inte gå att köra en kabel då?
1984
35 år
Citat från PapaEmeritus
Men... om du kör på trådlöst, då borde du ha en router? Borde det inte gå att köra en kabel då?
tror du det?? eller så kan jag ju köpa eett sånt kort, men det kanske är dyrt
Peppar
Kille, 33 år
Citat från 1984
Citat från PapaEmeritus
Men... om du kör på trådlöst, då borde du ha en router? Borde det inte gå att köra en kabel då?
tror du det?? eller så kan jag ju köpa eett sånt kort, men det kanske är dyrt
Kör på ethernetkabel mellan router o dator
1984
35 år
men varför i helvete sa ni inte det när jag fick internet?
Peppar
Kille, 33 år
^
wat
Sharon
Tjej, 34 år
Loggade in på Exmines, kan inte röra mig. Kan inte /reg eller något. Och jag är reggad på sidan, vad jag kan minnas.
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från arachnidsGrip
Skullebarahoppainhärochsägahej.
Har bevakat tråden ett tag men har inte haft något att skriva bara.
tjena!!!!!!!!!!!!!!!!! ;);););););););););););) :* xD
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet