Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
RelaxAlex Kille, 32 år

308 forumsinlägg

Skrivet:
9 oktober 2011 kl. 16:36
RelaxAlex Kille, 32 år

theexmines.com


Är det survival?

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
9 oktober 2011 kl. 16:40
Gandhi Kille, 33 år

Citat från Alkeex


theexmines.com


Är det survival?


Yes

RelaxAlex Kille, 32 år

308 forumsinlägg

Skrivet:
9 oktober 2011 kl. 16:49
RelaxAlex Kille, 32 år

Nice jag joinar

Yelawolf Kille, 31 år

34 forumsinlägg

Skrivet:
9 oktober 2011 kl. 17:15
Yelawolf Kille, 31 år

Server ?

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
9 oktober 2011 kl. 17:16
Gandhi Kille, 33 år

Citat från Blaubeeren


Server ?

www.theexmines.com

Yelawolf Kille, 31 år

34 forumsinlägg

Skrivet:
9 oktober 2011 kl. 17:43
Yelawolf Kille, 31 år

Citat från Deimos


Citat från Blaubeeren

Server ?

www.theexmines.com



nice thx !

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
9 oktober 2011 kl. 20:14
Peppar Kille, 33 år

notch's tweet:

Base texture done. Now to add character. http://imgur.com/a/5PnQS

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
9 oktober 2011 kl. 21:04
Pansartax Kille, 33 år

Hoppas inte den texturen är den slutgiltiga..

obama_official 27 år

5 898 forumsinlägg

Skrivet:
9 oktober 2011 kl. 21:06

^Detta, ser bara slarvig ut

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
9 oktober 2011 kl. 21:07
Tour Kille, 38 år

står ju now to add character, det är ju bara en basetexture som det står. kommer väl få färg och annat!

SnappleBapple Kille, 32 år

6 461 forumsinlägg

Skrivet:
9 oktober 2011 kl. 21:07
SnappleBapple Kille, 32 år

Det är ju bara i gråton nu! Kommer ju bli färg sen :D

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
9 oktober 2011 kl. 22:25
Peppar Kille, 33 år

notch Markus Persson
Made the wings bigger, and made them make sense: imgur.com/a/vk1pf


Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
9 oktober 2011 kl. 22:27
Pansartax Kille, 33 år

Vet inte vad jag tycker om draken, rätt ful och tråkigare design får man leta efter men ska inte säga nåt innan färgen är där!

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
9 oktober 2011 kl. 22:29
Peppar Kille, 33 år

^
Tycker den ser lite ut som att den faktiskt är gjord i den här lego-online-kopian "Blocks" eller vad den heter. Gillar inte riktigt heller designen på den.


Vad som hade varit awesome dock är om man skulle kunna sätta en sadel på den!

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
9 oktober 2011 kl. 22:39
Pansartax Kille, 33 år

Den ser lite ut som en lego-drake, ja! Jo alltså, det finns massa olika sorters drakar och dem kör på den vanligaste, tråkigaste designen som finns, en klassisk västerländsk drake. Hade hellre sett att dem gjorde något unikt!

ja att tamea den och rida på den hade varit fett!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet