Minecraft
Har precis murat in en hel biome lol.
vettefan om den har vart uppe förrut, men bra rolig i alla fall! :)
HAHAHA asså d där verkar ju as kul! har typ sett massa grejjer på youtube, asså d e ju awesome att dom kan göra va man vill haha dom ser så ree ut :D
Har inte tänkt på att Enderman, kyckling och att melon kom samtidigt!
Jag tror att de har lagt in ett spöke i Minecraft, för mina tavlor försvinner hela tiden.
^Removed herobrine
Herobrine är han något som någonsin har funnits? Är inte bara det ett dåligt skämt?
Woho jag hittade min första npcstad igår!!!!!!
Citat från Charliedahlie
Herobrine är han något som någonsin har funnits? Är inte bara det ett dåligt skämt?
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Herobrine
Citat från RejectedReality
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Herobrine[/i]
"Ok ok. To be honest, there has never existed a Herobrine. It was just a rumor started by some douche and then someone probably created a mod".
Jag såg honom random komma in i en server, och slog ihjäl mig & två polare, var odödlig och kunde flyga, betedde sig inte som en NPC iallafall.
Tror iallafall han är ett rykte, och någon gjorde en inloggning döpt Herobrine.
Herobrine finns, flera på vår server har sett honom. Han har inget namn och vita ög och sprang omkrinng och försvann.
förövrigt har ni tänkt på notch la till chicken, melon och endermen ( långa svarta saker som snor grejer och blir arg när man tittar på dem ) i samma uppdatering. Oh Notch, u so rascist.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

