Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2011 kl. 10:06
ex Kille, 33 år

Citat från Tate


Tänker på mooshrooms eller? :P

Sharon Tjej, 35 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2011 kl. 10:12
Sharon Tjej, 35 år

Citat från Exone


Tänker på mooshrooms eller? :P

Ja, delvis!
Känns som att det börjar gå lite överstyr nu dock. Liksom, svamp-biomes, svampkossor som blir två om man använder shears, uggleliknande mobs....
The fuck.

För att inte glömma, snögubbar.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2011 kl. 10:13
ex Kille, 33 år

Also:


Problem?

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2011 kl. 10:13
Pansartax Kille, 33 år

Enligt mig så känns 1.9 som en trollmod eller en mod som en 10-åring gjort.

Sharon Tjej, 35 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2011 kl. 10:14
Sharon Tjej, 35 år

Exone: Jag trodde faktiskt först att det var Arlakossor. :D

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2011 kl. 10:15
ex Kille, 33 år

<3
(Notch twitter.)

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2011 kl. 10:47
Pansartax Kille, 33 år

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2011 kl. 10:48
Tour Kille, 38 år

alltså seriöst vadfan sysslar killen med? det är ju helt jävla fucked up bara. hoppas han kommer ur sin psykos och slutar tillföra en massa skit till spelet som känns jävligt off.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2011 kl. 11:13
ex Kille, 33 år

Är inte mer fucked up än creepers tycker jag.

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2011 kl. 11:23
Pansartax Kille, 33 år

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om npc:erna.
Å ena sidan är dem extremt fula, men det är iallafall bra att dem inte är .. steves, alltså ser ut som dig.

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2011 kl. 11:52
Pansartax Kille, 33 år

Förövrigt, om någon inte sett den, 1.9 på 35 sekunder;

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2011 kl. 12:11
Tour Kille, 38 år

Citat från Exone


Är inte mer fucked up än creepers tycker jag.

tycker ändå creepers är unika på nåt sätt. mushroomkor känns jäkligt off bara.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2011 kl. 12:35
ex Kille, 33 år

Citat från Pansartax


Tror faktiskt inte dom är färdiga ännu tbh. :P

EditZP är rätt skön, dock är vissa av hans röster irriterande som fasen ><'


Citat från Tour

True, iof, men dom duger atm tycker jag. :P

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2011 kl. 13:41
u_suck_tbh 34 år

Citat från Tour


tycker ändå creepers är unika på nåt sätt. mushroomkor känns jäkligt off bara.


Eh
i en svamp-biome med jättelika svampar och där svampar och dess sporer lever LA VIDA LOCA så är det inte konstigt att ALLT påverkas av svamparna.
Kossorna har ju liksom uppenbarligen fått svamp-sporer på sig och det är DÄRFÖR dom blir vanliga kossor när man shear:ar dom.

Förstår inte grejen, allt detta är enligt minecrafts anda. Till och med snögubben, om man ska ha i åtanke "CAKE!" lol. Kommer bli fett drygt med snögubbarna sen framöver dock, men ah.



Citat från Pansartax

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om npc:erna.
Å ena sidan är dem extremt fula, men det är iallafall bra att dem inte är .. steves, alltså ser ut som dig.



Jag tycker att det är asbra att dom inte är som en själv.
Då ser man skillnad på bybor och spelare.
Finns ju liksom en anledning till att du som spelare inte bor i en by från början :P

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2011 kl. 14:11
utan Kille, 31 år

Kan man inte få njuta lite av 1.8 innan de börjar teasa med 1.9? :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet