Minecraft
jeb skrev precis "notch gave me power overwhelming. New pre-release is being activated":o
Har nya Pre-Releasen släppts?
http://t.co/A3aXYOG
Nya pre-release.
HOTHOTHOT
Danke! :D
Har dom släppt nya pre release server software?
Yes
palla spela det man väntar ju på originalet 1.8!
Fast pre-releasen är original, fast.. en pre-release.
Tycker det är smart. Då hinner dom fixa dom värsta buggarna innan "1.8 release".
Citat från Exone
http://t.co/A3aXYOG
Nya pre-release.
HOTHOTHOT
Haha spawnade i ett pine tree!
Också detta, I lol'd;
Diggar att filen är 1,8 Mb stor ;$$
derp
vill också ha mc och wow igång samtidigt </3
idiotdator.
Chansar på att hela 1.8 kommer ut på torsdag, så pallar inte ladda ner pre-releasen :D
I den gula texten när man startar minecraft står de " secret friday update " så det blir 1.8 på fredag antar jag. Orkar inte vänta haha
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet