Minecraft
Blöh, redigerade ju :(
Men det stämmer ändå :C
Då datorn jag har nu inte klarar av det. Seriöst. Det laggar och datorn blir överhettad.
Vet att det stämmer, upprepade bara vad du sagt tidigare i tråden!
Har du laptop eller?
Yes I have.
Skol laptop.
Hade glömt att jag skrev det tidigare :$
Laptops är verkligen sämst när det gäller spel!!!!! SKULLE TA LIVET AV MIG FÖRE JAG SKAFFADE MIG EN EGEN LAPTOP
Skulle vara intressant om du skaffade en laptop efter att du tog livet av dig.
"Here lies u_suck_tbh, together forever with a never-used laptop"
Tate: <3
u_suck_tbh: Fick en i födelsedagspresent, sen denna som skoldator. MEN I MAJ HAR JAG RÅD MED EN STATIONÄR. BARA ÅTTA MÅNADER KVAR!
VARFÖR ÅTTA MÅNADER?! ASLÄNGE KVAR JU
HAHA <3
Haha natsu, postade den bilden EN SIDA BAK
Citat från u_suck_tbh
Haha natsu, postade den bilden EN SIDA BAK
haha, jag missade den sidan av någon anledning. :(
Någon som inte kan logga in?
^ Jag kunde inte logga in i förrgår och igår...
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
