Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Logisk Kille, 37 år

211 forumsinlägg

Skrivet:
4 september 2011 kl. 13:39
Logisk Kille, 37 år

Tycker det är dags för majong AB att skaffa ett publisher cert till Minecraft ;_; helvete att installera på en dator man konfat för att vara säker ;_;

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
4 september 2011 kl. 13:45
u_suck_tbh 34 år

konfat?

Logisk Kille, 37 år

211 forumsinlägg

Skrivet:
4 september 2011 kl. 13:53
Logisk Kille, 37 år

Citat från u_suck_tbh


konfat?

Konfigurerat :P

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
4 september 2011 kl. 14:15
u_suck_tbh 34 år

Förstår inte vad det är du vill ha? :@
Certifikat för Minecraft till din konfigurerade dator? WHAT

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
4 september 2011 kl. 14:26
Sharon Tjej, 34 år

Jag själv vill ha 1.8. :(

Logisk Kille, 37 år

211 forumsinlägg

Skrivet:
4 september 2011 kl. 14:26
Logisk Kille, 37 år

Citat från u_suck_tbh


Förstår inte vad det är du vill ha? :@
Certifikat för Minecraft till din konfigurerade dator? WHAT


Certifikat används för att verifiera tex mjukvara, har du en dator som kräver verifierade program så får du inte köra minecraft utan att sänka säkerheten, dvs Minecraft blir ett säkerhetshål ;P

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
4 september 2011 kl. 14:27
u_suck_tbh 34 år

Haha OKEJ

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
4 september 2011 kl. 14:28
Pansartax Kille, 33 år

Logisk;

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 september 2011 kl. 14:31
natsukashi Kille, 60 år

låter som att man satt windows uac eller vad det heter på max liksom. :I

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
4 september 2011 kl. 14:38
Pansartax Kille, 33 år

(gå in på länken, bilden är stor)

DAT CHEST
DAT HORIZON

http://i.imgur.com/8KbSs.png

Logisk Kille, 37 år

211 forumsinlägg

Skrivet:
4 september 2011 kl. 14:39
Logisk Kille, 37 år

Citat från natsukashi


låter som att man satt windows uac eller vad det heter på max liksom. :I

Nej, spelar ingen roll om du kör max OSX, Windows, *Nix

UAC påverkar inte säkerheten något, den gör enbart så att du bli frågad om varje förändring som kan ske på datorn.
Och om du är inloggad som en user så kräver den att du verifierar med admin-rättigheter.
Dvs den gör inte datorn mer säker, den gör dig bara medveten om förändringar som kan ske.

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
4 september 2011 kl. 14:49
u_suck_tbh 34 år

Citat från Pansartax


(gå in på länken, bilden är stor)

DAT CHEST
DAT HORIZON

http://i.imgur.com/8KbSs.png



Så horisonten är alltså ny?

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
4 september 2011 kl. 14:49
Pansartax Kille, 33 år

Mest ljuset, i guess

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
4 september 2011 kl. 14:53
u_suck_tbh 34 år

För bilden ska nämligen innehålla två nya grejer.

Kistan är obviously en av grejerna.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
4 september 2011 kl. 16:47
ex Kille, 33 år


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet