Minecraft
Logisk
Kille, 37 år
Tycker det är dags för majong AB att skaffa ett publisher cert till Minecraft ;_; helvete att installera på en dator man konfat för att vara säker ;_;
u_suck_tbh
34 år
konfat?
u_suck_tbh
34 år
Förstår inte vad det är du vill ha? :@
Certifikat för Minecraft till din konfigurerade dator? WHAT
Sharon
Tjej, 34 år
Jag själv vill ha 1.8. :(
Logisk
Kille, 37 år
Citat från u_suck_tbh
Förstår inte vad det är du vill ha? :@
Certifikat för Minecraft till din konfigurerade dator? WHAT
Certifikat används för att verifiera tex mjukvara, har du en dator som kräver verifierade program så får du inte köra minecraft utan att sänka säkerheten, dvs Minecraft blir ett säkerhetshål ;P
u_suck_tbh
34 år
Haha OKEJ
Pansartax
Kille, 33 år
natsukashi
Kille, 60 år
låter som att man satt windows uac eller vad det heter på max liksom. :I
Pansartax
Kille, 33 år
(gå in på länken, bilden är stor)
DAT CHEST
DAT HORIZON
http://i.imgur.com/8KbSs.png
Logisk
Kille, 37 år
Citat från natsukashi
låter som att man satt windows uac eller vad det heter på max liksom. :I
Nej, spelar ingen roll om du kör max OSX, Windows, *Nix
UAC påverkar inte säkerheten något, den gör enbart så att du bli frågad om varje förändring som kan ske på datorn.
Och om du är inloggad som en user så kräver den att du verifierar med admin-rättigheter.
Dvs den gör inte datorn mer säker, den gör dig bara medveten om förändringar som kan ske.
u_suck_tbh
34 år
Citat från Pansartax
(gå in på länken, bilden är stor)
DAT CHEST
DAT HORIZON
http://i.imgur.com/8KbSs.png
Så horisonten är alltså ny?
Pansartax
Kille, 33 år
Mest ljuset, i guess
u_suck_tbh
34 år
För bilden ska nämligen innehålla två nya grejer.
Kistan är obviously en av grejerna.
ex
Kille, 33 år
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

