League of Legends (spel)
snowball items startar snöbollskrig
Trollking är troll.
det är han alltid
Javisst, har man en image så har man.
men du, du som har koll på hotshotgg och allt, är wickd bättre eller sämre?
Definera bättre/sämre? skulle nog tro att dem är ungefär likvärdiga. Dock tycker jag hotshot är så mycket roligare att kolla streams på, i synnerhet när det är soloqueue och normalgames.
sett hotshotGG ett par gånger, men aldrig wickd :< så. men hotshot är rätt rolig!
dessutom är han rolig om man har ljudet igång och hör idioterna på teamspeak eller vad det nu är de använder.
jag gillar inte bra tryndameres
Jag gillar inte dåliga vinnare. :(
Roligaste karthus games EVER
en valdimir dc'a början som level 1. Han kom aldrig tillbaxxx.. i level 18 satte jag nästan 1,2k med karthus ulti och hade 61 sec cd. Varje gång den var redo så döda jag vladimir i basen mina stats? 42-9-29, Legendary all da way m0n
hade en trynda i laget som snodde alla kills, så han köttade rätt hårt i lategame.. haha
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet