League of Legends (spel)
Akterskytt:
ALLTSÅ HYSCH!! Men jo, 2 år i sommar serru.
Har du stalkat min ec? -.-.-.-.-..-.-
Arza: Sluta trolla, vi vet att du gråter just nu!!
Johan: Förlåt :(
Citat från Rora
[i]Akterskytt:
ALLTSÅ HYSCH!! Men jo, 2 år i sommar serru.
Har du stalkat min ec? -.-.-.-.-..-.-
Nä, men du dök ju upp lite härsomtvärs när du fortfarande hette Flyktsoda, vi pratade faktiskt en hel del förr, men jag blev bannad och orkade inte regga nytt! xD
Vågade inte besöka ditt galleri, du och din grabb var så söta att jag fick lite foreveralone.jpg-känsla :'(
Citat från Akterskytt
Nä, men du dök ju upp lite härsomtvärs när du fortfarande hette Flyktsoda, vi pratade faktiskt en hel del förr, men jag blev bannad och orkade inte regga nytt! xD
Vågade inte besöka ditt galleri, du och din grabb var så söta att jag fick lite foreveralone.jpg-känsla :'([/i]
Jajo, jag var ju lite här och var på den tiden om man säger så :(
Men.. jaha, vad hette du förut då?! Blir knepp här he heheh.
AW, VA GOLLIGT
men okej
gb istället
tycker synd om johan
Hej Andreas
Jag fick ditt mail tidigare idag och jag har utvärderat situationen.
Onsdagen den 23:e februari kanske skulle kunna passa för att spela lite, jag måste dock kanske städa och min flickvän är här, men vi får se.
Erbjudandet låter väldigt lockande.
MVH Johan "Qwehe" Sundberg
ALLTSÅ HAHAHAH
jag är antingen jävligt trött eller så är era mejl jävligt roliga
Någon som tankat US? :@
wiho nu funkade det
Jag saknar Arza :(
<3<3
Citat från Akterskytt
Nä, men du dök ju upp lite härsomtvärs när du fortfarande hette Flyktsoda, vi pratade faktiskt en hel del förr, men jag blev bannad och orkade inte regga nytt! xD
Haha..
Nu vet jag vem det är som heter Flyktsoda i min "friendList" som aldrig svarar på invites och sånt :'(
HAHAHAHHA :'D
Jag har fått en invite från dig, hörru!!
Hej Johan
Tack för snabbt svar. Önskar dig all lycka med städningen, ska skicka över mitt hembiträde för att maximera effektiviteten.
För mer info, vänlig ring min sekreterare på följande nummer: 073-555-13-37. Önskar dig en trevlig fortsättning och ser fram emot att samarbeta med din part.
MVH Andreas
Jag kan inte acceptera invite eller starta game..
/cut
Nu fattar jag inte ett skit av vad du snackar om.
Jag menar att jag har fått invite av dig endast en gång under tiden du varit på min lista (jag minns!!) och rejectat för jag glömt bort vem du var och därför inte invitat dig någon gång. Och.. ja, that's about it.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet