League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 00:01
thundercunt Tjej, 36 år

Akterskytt:
ALLTSÅ HYSCH!! Men jo, 2 år i sommar serru.
Har du stalkat min ec? -.-.-.-.-..-.-

Arza: Sluta trolla, vi vet att du gråter just nu!!

Johan: Förlåt :(

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 00:02
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från Rora


[i]Akterskytt:
ALLTSÅ HYSCH!! Men jo, 2 år i sommar serru.
Har du stalkat min ec? -.-.-.-.-..-.-



Nä, men du dök ju upp lite härsomtvärs när du fortfarande hette Flyktsoda, vi pratade faktiskt en hel del förr, men jag blev bannad och orkade inte regga nytt! xD
Vågade inte besöka ditt galleri, du och din grabb var så söta att jag fick lite foreveralone.jpg-känsla :'(

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 00:04
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från Akterskytt


Nä, men du dök ju upp lite härsomtvärs när du fortfarande hette Flyktsoda, vi pratade faktiskt en hel del förr, men jag blev bannad och orkade inte regga nytt! xD
Vågade inte besöka ditt galleri, du och din grabb var så söta att jag fick lite foreveralone.jpg-känsla :'([/i]

Jajo, jag var ju lite här och var på den tiden om man säger så :(
Men.. jaha, vad hette du förut då?! Blir knepp här he heheh.
AW, VA GOLLIGT

men okej
gb istället
tycker synd om johan

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 00:07
turtlelephant Kille, 33 år

Hej Andreas

Jag fick ditt mail tidigare idag och jag har utvärderat situationen.
Onsdagen den 23:e februari kanske skulle kunna passa för att spela lite, jag måste dock kanske städa och min flickvän är här, men vi får se.
Erbjudandet låter väldigt lockande.

MVH Johan "Qwehe" Sundberg

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 00:08
thundercunt Tjej, 36 år

ALLTSÅ HAHAHAH
jag är antingen jävligt trött eller så är era mejl jävligt roliga

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 00:11
Akterskytt Kille, 34 år

Någon som tankat US? :@

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 00:13
turtlelephant Kille, 33 år

wiho nu funkade det

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 00:13
Architectz Kille, 32 år

Jag saknar Arza :(

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 00:13
Akterskytt Kille, 34 år

<3<3

Balkoth Kille, 37 år

86 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 00:14
Balkoth Kille, 37 år

Citat från Akterskytt






Nä, men du dök ju upp lite härsomtvärs när du fortfarande hette Flyktsoda, vi pratade faktiskt en hel del förr, men jag blev bannad och orkade inte regga nytt! xD




Haha..
Nu vet jag vem det är som heter Flyktsoda i min "friendList" som aldrig svarar på invites och sånt :'(

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 00:14
thundercunt Tjej, 36 år

HAHAHAHHA :'D
Jag har fått en invite från dig, hörru!!

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 00:16
iDisco Kille, 33 år

Hej Johan

Tack för snabbt svar. Önskar dig all lycka med städningen, ska skicka över mitt hembiträde för att maximera effektiviteten.
För mer info, vänlig ring min sekreterare på följande nummer: 073-555-13-37. Önskar dig en trevlig fortsättning och ser fram emot att samarbeta med din part.

MVH Andreas

Balkoth Kille, 37 år

86 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 00:18
Balkoth Kille, 37 år

Citat från Rora


HAHAHAHHA :'D
Jag har fått en invite från dig, hörru!!



Nu tappade jag bort mig.
Menar du att du har fått en och ignorerat den, eller att du inte fått en men ändå trodde att den var där?
Inte bra att göra annat samtidigt som man gör "vettiga" saker.

fu_ Tjej, 34 år

798 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 00:20
fu_ Tjej, 34 år

Jag kan inte acceptera invite eller starta game..
/cut

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 00:21
thundercunt Tjej, 36 år

Nu fattar jag inte ett skit av vad du snackar om.
Jag menar att jag har fått invite av dig endast en gång under tiden du varit på min lista (jag minns!!) och rejectat för jag glömt bort vem du var och därför inte invitat dig någon gång. Och.. ja, that's about it.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet