League of Legends (spel)
Godnatt tråden, vi ses imon<3
Samma som den här's namn
HAR NÅGON SETT DET NYA SORAKA SKINNET?!
http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/11_02/DollySheepR_468x336.jpg
Du är så jävla gammal, AIex........... pinigt.............
Skojaru! Den är så Januari......
Nä men godmorgon, måru bättre nu?
Nu är jag fan kär i Rora!
<33333333333333333333333 :DDDD
Citat från NobodysPoetry
Samma som den här's namn
AAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHHAHAHAHA :D spelar du udyr eller?
Arza: Varför skulle du inte vara det, liksom :S:S
Men måste ändå fråga.... hur länge har du hållit det hemligt och varför bestämde du dig helt plötsligt för att yttra dessa ord en kall februari kväll?
Rora: äh, det är väll som förut, ligger och kollar scrubs, hur länge tänkte du lira idag?
AIex: Ugh, jobbigt läge. :( Jag vet inte, stängde ner spelet för 1 timme sedan pga 300 i ping. Kanske drar ett game senare om internet fixat sig.
:$ Har varit min smutsiga lilla hemlighet ett bra tag nu! Enda sen jag först såg ditt röda hår så har det varit fappintime!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet