League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 15:47
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från ChillFTW


Ja man måste ha lite erfarenhet om man ska spela honom bra.
Tycker ni som har sagt att han är dålig, dra och titta lite streams så ser ni att han är sjukt bra.


Länka streamsen istället, för inga av de streamsen jag kollar på spelar honom.

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 15:52
ChillFTW Kille, 32 år

Rora: Jag vet inte om någon spelar honom just nu, men Bob spelade honom igår och Grackis gjorde det inatt.
Det gick svin bra för dem iaf.

L3DS3N: Man ska inte bygga honom AP, han är inte gjord för att vara DPS utan att vara en tank/support.

Svenskmunk Kille, 32 år

569 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 15:54
Svenskmunk Kille, 32 år

Japps :)

Adda Rundstroem ,

Akali
Katarina
Anivia
Nunu

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 15:55
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från ChillFTW


Rora: Jag vet inte om någon spelar honom just nu, men Bob spelade honom igår och Grackis gjorde det inatt.
Det gick svin bra för dem iaf.

L3DS3N: Man ska inte bygga honom AP, han är inte gjord för att vara DPS utan att vara en tank/support.


Kunde tänka mig att det var dem du menade, ingen av dem streamar nu dock.
Och självklart kan man inte förvänta sig något annat än att de spelar bra med tanke på vilka det är vi pratar om.
^^

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 15:57
osv Kille, 33 år



den här tråden, eller snarare Roadhouse :>

Seoul Kille, 33 år

1 917 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 16:01
Seoul Kille, 33 år

Citat från Edvard




den här tråden, eller snarare Roadhouse :>


word.

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 16:01
ChillFTW Kille, 32 år

Rora: Wicked tror jag spelade han med något game om jag inte har fel!
Nä egentligen inte, dom är ju inte så dåliga om man säger så ^^

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 16:02
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från ChillFTW


Rora: Wicked tror jag spelade han med något game om jag inte har fel!
Nä egentligen inte, dom är ju inte så dåliga om man säger så ^^


Hm, får kolla om de streamar senare då :D

Seoul Kille, 33 år

1 917 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 16:02
Seoul Kille, 33 år

Citat från Rora


Citat från Nollie

Skojar ni eller? För att ni inte har mött någon som kan spela med han körde precis med mina polare han knullade sönder, han körde tank build. Och han är tank och inte dps och vad fan köpte ni för skor till han? Han var ju inte långsam.

OJ VAD SUR DU BLEV HEHEHEHE
För det första: spela med honom*
För det andra: Du påstår att folk kan spela honom när han varit ute i några timmar?


Men hade du inget annat att komma med? Så du rättade mig? Och jo, vänta ska posta screen på min polares stats han fick nu det här senaste gamet. Och euw.

JKIBMM Kille, 34 år

1 487 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 16:04
JKIBMM Kille, 34 år



Fuck you haters, andra matchen han körde den.

Ps. Vi vann ds.

Seoul Kille, 33 år

1 917 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 16:04
Seoul Kille, 33 år

Citat från AYS




Fuck you haters.


In your face bitches.

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 16:06
ChillFTW Kille, 32 år

GO AYS!

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 16:09
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från Nollie


Men hade du inget annat att komma med? Så du rättade mig? Och jo, vänta ska posta screen på min polares stats han fick nu det här senaste gamet. Och euw.[/i]

Anser att man ska kunna skriva korrekt om man är 18 år gammal. :)
Det var du som blev sjukt förbannad för att folk sa sin åsikt i tråden. ;/
Ja, gör det. Vill faktiskt se en bra Maokai spelare.


Åter igen:
"Fine, vad bra att ni fått turen att spela med/mot dem då. :)
För de jag spelat med- och mot hittills har fått honom att framstå som en ganska tråkig och UP champion.
Varför all rage? Alla är berättigade till sina åsikter om jag inte minns fel.
Hur som helst skulle jag ändå vilja testa honom :D "

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 16:11
Architectz Kille, 32 år

Citat från Nollie


Citat från Edvard



den här tråden, eller snarare Roadhouse :>

word.


You got me, dragit 3 games nu och han blir roligare och roligare, so you got me you won, han är nice

"med bra team mates"

Seoul Kille, 33 år

1 917 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 16:11
Seoul Kille, 33 år

Citat från ChillFTW


GO AYS!

Ska du va med och lira?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet