League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
dovidlol Kille, 35 år

867 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 19:57
dovidlol Kille, 35 år

Galactic nasus fortf snyggast alltså ?

Vaniteux Kille, 35 år

2 565 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 20:32
Vaniteux Kille, 35 år

Tror det kallas ultimate ks.

Vaniteux Kille, 35 år

2 565 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 20:38
Vaniteux Kille, 35 år

Jag tror att akali måste vara den lättaste att ks'a med.
Du får ju alltid en stack på ulti'n när du tar en kill. Det är ju bara, q, dash, q, dash, q,dash? :P

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 20:44
lNGVAR Kille, 31 år

HAHAHAH åh, en irelia flamade sönder när hon förlorade sin lane, råkade köra helt fel masteries (0-21-9) och hon gnatar över att hon ledde med 10 minions early, för att inte nämna att deras naut satt min lane xD

HinduHenke 31 år

187 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 20:53
HinduHenke 31 år

Citat från Ketsu


Bara jag som saknar när man kunde lira 5v5 ARAM med samma champ? :(

Det kommer tillbaka när det är mer polished.

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 20:53
osv Kille, 33 år

Citat från Ketsu


Bara jag som saknar när man kunde lira 5v5 ARAM med samma champ? :(

Om jag minns rätt skulle väl Riot jobba på en officiell version av det?
Tvek på att jag faktiskt minns rätt...

HinduHenke 31 år

187 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 20:55
HinduHenke 31 år

Citat från Ketsu


Vet n_n Men tyckte fortfarande det var onödigt att ta bort det helt då (i alla fall) jag inte märkte något direkt fel me't.

Gå in på deras hemsida, tryck ansiktet mot skärmen och sen spamma f5 tills det kommer upp någon nyhet om det.

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 20:55
osv Kille, 33 år

Citat från Ketsu


Vet n_n Men tyckte fortfarande det var onödigt att ta bort det helt då (i alla fall) jag inte märkte något direkt fel me't.

Var det inte en stor anledning till alla problem här i eu dock?

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 22:01
vardelos Tjej, 31 år

Citat från lNGVAR


Citat från KATARlNA

Alltså varför har folk börjat säga marksman?
Det är så jävla efterblivet.

Förmodligen för att man kan skriva "marksman" så får man upp alla adc?


En skillnad som gör det troll att skriva att man är marksman.

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 22:37
vardelos Tjej, 31 år

Citat från Ketsu


Har du inte köpt Lucian bara för han är svart eller?

Jag har alla champs ):

HugDealer Kille, 27 år

1 733 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 22:39
HugDealer Kille, 27 år

bcuz teemo op marksman

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 22:45
Alex Kille, 32 år

AXlOM Kille, 29 år

2 583 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 23:23
AXlOM Kille, 29 år

Holyyyyyyyyyyy

Metal as fuck.

Rasmus Kille, 30 år

2 383 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 23:27
Rasmus Kille, 30 år

Mission accomplished


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet