League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Luffare Kille, 33 år

2 108 forumsinlägg

Skrivet:
29 oktober 2013 kl. 20:24
Luffare Kille, 33 år

Det kommer antagligen vara en pre-season som det var förra året. Och ranked statsen från pre-season är kvar i s4 antar jag

deft 31 år

3 611 forumsinlägg

Skrivet:
29 oktober 2013 kl. 20:28
deft 31 år

Guld V

)::::

reka 33 år

5 223 forumsinlägg

Skrivet:
29 oktober 2013 kl. 20:35
reka 33 år

kan någon ge mig en 100/100 lina pls

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
29 oktober 2013 kl. 20:57
lNGVAR Kille, 31 år

Citat från reka


kan någon ge mig en 100/100 lina pls

dis

Rasmus Kille, 30 år

2 383 forumsinlägg

Skrivet:
29 oktober 2013 kl. 21:25
Rasmus Kille, 30 år

"Summoners,
On 10/30/13, starting at 01:30 AM PST, ranked queues will be disabled in preparation for patch 3.13. At 03:00 AM PST, the servers will be shut down and all games currently in progress will end in a draw and stats will not be recorded. We estimate the battlegrounds will be unavailable for 6 hours."

Harrowing is coming.

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
29 oktober 2013 kl. 21:32
vardelos Tjej, 31 år

Lät som ens Of The world, vilken tid är det i svensk tid?

Rasmus Kille, 30 år

2 383 forumsinlägg

Skrivet:
29 oktober 2013 kl. 22:13
Rasmus Kille, 30 år

6 timmar downtime, 6!!!

HugDealer Kille, 27 år

1 733 forumsinlägg

Skrivet:
29 oktober 2013 kl. 22:23
HugDealer Kille, 27 år

Citat från Rasmus


6 timmar downtime, 6!!!

I DONT FUCKING CARE I NEED THAT BLITZCRANK SKIN.

HugDealer Kille, 27 år

1 733 forumsinlägg

Skrivet:
29 oktober 2013 kl. 22:23
HugDealer Kille, 27 år

Citat från KATARlNA


Lät som ens Of The world, vilken tid är det i svensk tid?

Ungerfär 3.00 svensk tid

Rasmus Kille, 30 år

2 383 forumsinlägg

Skrivet:
29 oktober 2013 kl. 22:26
Rasmus Kille, 30 år

JAG VILL HA BRAND SKINNET, NIDALEE OCH NOCTURNE!!
kanske blitz

HugDealer Kille, 27 år

1 733 forumsinlägg

Skrivet:
29 oktober 2013 kl. 22:28
HugDealer Kille, 27 år

SKA SKAFFA NOCTURNE OCH BLITZ SKINNET, KANSKE BRAND OM JAG HAR RP KVAR EFTER JAG HAR KÖPT WARDS.

reka 33 år

5 223 forumsinlägg

Skrivet:
29 oktober 2013 kl. 22:36
reka 33 år

jag vill ha hearthstone, fuck skins. fuck lol för den delen med, har sjukt mycket problem med att connecta till games, någon som vet varför?

Draaaaven Kille, 31 år

5 406 forumsinlägg

Skrivet:
29 oktober 2013 kl. 22:37
Draaaaven Kille, 31 år

vunnit två games i rad, celebrate

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
29 oktober 2013 kl. 22:39
osv Kille, 33 år

Citat från reka


jag vill ha hearthstone, fuck skins. fuck lol för den delen med, har sjukt mycket problem med att connecta till games, någon som vet varför?

nej men jag kan relatera till allt min vän, speciellt hearthstone

Rasmus Kille, 30 år

2 383 forumsinlägg

Skrivet:
29 oktober 2013 kl. 22:44
Rasmus Kille, 30 år

Citat från ohgod


vunnit två games i rad, celebrate
Bild: http://i.imgur.com/BoyZGtL.gif


Celebration time, cmon!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet