League of Legends (spel)
Det kommer antagligen vara en pre-season som det var förra året. Och ranked statsen från pre-season är kvar i s4 antar jag
Guld V
)::::
kan någon ge mig en 100/100 lina pls
"Summoners,
On 10/30/13, starting at 01:30 AM PST, ranked queues will be disabled in preparation for patch 3.13. At 03:00 AM PST, the servers will be shut down and all games currently in progress will end in a draw and stats will not be recorded. We estimate the battlegrounds will be unavailable for 6 hours."
Harrowing is coming.
Lät som ens Of The world, vilken tid är det i svensk tid?
6 timmar downtime, 6!!!
JAG VILL HA BRAND SKINNET, NIDALEE OCH NOCTURNE!!
kanske blitz
SKA SKAFFA NOCTURNE OCH BLITZ SKINNET, KANSKE BRAND OM JAG HAR RP KVAR EFTER JAG HAR KÖPT WARDS.
jag vill ha hearthstone, fuck skins. fuck lol för den delen med, har sjukt mycket problem med att connecta till games, någon som vet varför?
Citat från ohgod
vunnit två games i rad, celebrate
Bild: http://i.imgur.com/BoyZGtL.gif
Celebration time, cmon!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
