League of Legends (spel)
Ska försöka, men ingen tar hant om mig och jag är ledsen, för jag kommer säkert bara spy om jag äter min fantastiska mat, som jag tänkt laga... snart.... kanske........
OnT: Lol e nice, saknar lol.
Stackars Amanda :'(
#cut4ami
Tobbe kan väl?????
Tobbe är upptagen med att spela. Och äta chips verkar det som. Och knapra som om han tuggade på skruvar, men det är ju lantchips och de är ju stenhårda so I'll forgive him.
Ska försöka äta sen lägga mig i mitt bo som jag skapat av flaskor och diverse essentials i sängen.
Kom och klappa mig. Är ledsen.
OnT: Älskar Darius fan. Dunkidunk, gör inte ni?
Ser knappast darius spelare längre!
Jag älskar honom, skrev det mest för att vara OnT enligt admins dock ;sssssssssssssssssssssss
min main, darius, vettu
oh, I see.
Dunkeli dunk dunk!
Trodde di'u var upptagen med något annat amanda ;))))
Citat från Ketsu
Hahahaha. Har inte spelat Veigar på aslänge. Vet inte varför. Fick FB, skaffade Mejais sen sprang runt på mappen och plockade kills överallt. Ett av mina bättre games:
Bild: http://i.imgur.com/tJcehnG.jpg
Oh you.
Citat från Ketsu
Hahahaha. Har inte spelat Veigar på aslänge. Vet inte varför. Fick FB, skaffade Mejais sen sprang runt på mappen och plockade kills överallt. Ett av mina bättre games:
Bild: http://i.imgur.com/tJcehnG.jpg
Tutorial pls
Alla som spelar har pläp
HAHAHHAHA suga kuk menar du? ;sssss
OnT: Lol e kul
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet