League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
AmiAdore Tjej, 33 år

3 493 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2013 kl. 20:52
AmiAdore Tjej, 33 år

Ska försöka, men ingen tar hant om mig och jag är ledsen, för jag kommer säkert bara spy om jag äter min fantastiska mat, som jag tänkt laga... snart.... kanske........


OnT: Lol e nice, saknar lol.

Rasmus Kille, 30 år

2 383 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2013 kl. 20:55
Rasmus Kille, 30 år

Stackars Amanda :'(
#cut4ami

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2013 kl. 20:56
utan Kille, 31 år

Tobbe kan väl?????

AmiAdore Tjej, 33 år

3 493 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2013 kl. 21:01
AmiAdore Tjej, 33 år

Tobbe är upptagen med att spela. Och äta chips verkar det som. Och knapra som om han tuggade på skruvar, men det är ju lantchips och de är ju stenhårda so I'll forgive him.

Ska försöka äta sen lägga mig i mitt bo som jag skapat av flaskor och diverse essentials i sängen.
Kom och klappa mig. Är ledsen.

OnT: Älskar Darius fan. Dunkidunk, gör inte ni?

Rasmus Kille, 30 år

2 383 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2013 kl. 21:19
Rasmus Kille, 30 år

Ser knappast darius spelare längre!

AmiAdore Tjej, 33 år

3 493 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2013 kl. 21:26
AmiAdore Tjej, 33 år

Jag älskar honom, skrev det mest för att vara OnT enligt admins dock ;sssssssssssssssssssssss
min main, darius, vettu

Rasmus Kille, 30 år

2 383 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2013 kl. 21:31
Rasmus Kille, 30 år

oh, I see.
Dunkeli dunk dunk!

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2013 kl. 21:38
vardelos Tjej, 31 år

Trodde di'u var upptagen med något annat amanda ;))))

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2013 kl. 21:40
Luthor Kille, 30 år

Citat från Ketsu


Hahahaha. Har inte spelat Veigar på aslänge. Vet inte varför. Fick FB, skaffade Mejais sen sprang runt på mappen och plockade kills överallt. Ett av mina bättre games:

Bild: http://i.imgur.com/tJcehnG.jpg



Oh you.

Rasmus Kille, 30 år

2 383 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2013 kl. 21:41
Rasmus Kille, 30 år

Citat från Ketsu


Hahahaha. Har inte spelat Veigar på aslänge. Vet inte varför. Fick FB, skaffade Mejais sen sprang runt på mappen och plockade kills överallt. Ett av mina bättre games:

Bild: http://i.imgur.com/tJcehnG.jpg


Tutorial pls

AmiAdore Tjej, 33 år

3 493 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2013 kl. 22:58
AmiAdore Tjej, 33 år

Citat från KATARlNA


Trodde di'u var upptagen med något annat amanda ;))))

va........

Chassimannen Kille, 30 år

443 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2013 kl. 23:05
Chassimannen Kille, 30 år

Alla som spelar har pläp

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2013 kl. 23:07
vardelos Tjej, 31 år

Citat från AmiAdore


Citat från KATARlNA

Trodde di'u var upptagen med något annat amanda ;))))

va........


Snapchat heh

AmiAdore Tjej, 33 år

3 493 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2013 kl. 23:10
AmiAdore Tjej, 33 år

HAHAHHAHA suga kuk menar du? ;sssss

OnT: Lol e kul

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2013 kl. 23:15
vardelos Tjej, 31 år

Citat från AmiAdore


HAHAHHAHA suga kuk menar du? ;sssss

OnT: Lol e kul


Ja

Snappar min snopp nu

Lol är kul tbh


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet