League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Pendulum Tjej, 31 år

2 447 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 21:26
Pendulum Tjej, 31 år

Citat från Exoroe


Citat från Zacharias

RYZE NOOB ANVÄNDE ALDRIG ULTI

LOLADE DU ELLER, VADFAN DU SÖG DU FEEDA OLAF!


varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 21:26
varghuvud Kille, 31 år

Citat från Zacharias


JAG FEEDADE FÖR ATT DU ALDRIG ULTIADE!!!!!!!!!!

HAHAH MEN VAFAAAN URGOT, JAG ANVÄNDE ULTI HELA TIDEN, DET ÄR DET MAN GÖR MED RYZE, däremot var olaf oövervinnelig, jobbigaste ;(

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 21:26
Arza Kille, 32 år

Suck.. När noobs lirar LoL ^

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 21:27
Arza Kille, 32 år

Ge fan i att kolla in min profil rödtott.

Pendulum Tjej, 31 år

2 447 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 21:28
Pendulum Tjej, 31 år

PFFT

SirAlbert Tjej, 31 år

403 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 21:28
SirAlbert Tjej, 31 år

Spelade precis med en Cho som fick 0/20/11 i lvl 30. Dog lite

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 21:29
Arza Kille, 32 år

Du är inte värdig.

Enda rödtotten som får kolla in min är Rora.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 21:31
Arza Kille, 32 år

Citat från SirAlbert


Spelade precis med en Cho som fick 0/20/11 i lvl 30. Dog lite

hahaha! Hur fan lyckas man?

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 21:32
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från SirAlbert


Spelade precis med en Cho som fick 0/20/11 i lvl 30. Dog lite

att dö 20 gånger kräver fan skicklighet.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 21:34
Arza Kille, 32 år

Citat från neuromancer


Citat från SirAlbert

Spelade precis med en Cho som fick 0/20/11 i lvl 30. Dog lite

att dö 20 gånger kräver fan skicklighet.


Jo men precis!
Snubben förtjänar ju creds.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 21:36
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Arza


Jo men precis!
Snubben förtjänar ju creds.


Tror att jag dött som mest 14 gånger i ett game på nästan 2000, och i många fall har jag antingen varit berusad i samband med att jag spelat så dåligt, eller så har jag haft över 20 kills själv.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 21:39
Arza Kille, 32 år

Själv har jag nog haft 11 deaths. Men då brukar jag köra support + ha ett antal assists.

Det är svårt att vara dålig ;D

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 21:40
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Arza


Själv har jag nog haft 11 deaths. Men då brukar jag köra support + ha ett antal assists.

Det är svårt att vara dålig ;D


Svårt att ha ett dåligt game är det inte, men att misslyckas så grovt känns som en enorm bedrift, man måste ju verkligen gå in för att dö!

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 21:51
turtlelephant Kille, 33 år

soraka är inte värdelös när hon sitter på 500~ ap och langar heals varannan sekund, sådetså!

Luffare Kille, 33 år

2 108 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 21:53
Luffare Kille, 33 år

laggar ju sööööönder


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet