League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 20:40
SEAKING 35 år

Citat från Arza


Tror nog trundle är den sämsta championen i spelet.

+1

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 20:40
turtlelephant Kille, 33 år

Citat från Arza


Tror nog trundle är den sämsta championen i spelet.
--------------------------------------------------------------------------

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 20:43
Arza Kille, 32 år

:D

WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

3 105 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 20:44
WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

Finns ju betydligt sämre än trundle.

varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 20:45
varghuvud Kille, 31 år

ingen champion är ju dålig, bara ni som inte tar er tid att lära er dom

WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

3 105 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 20:46
WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

det är ju ingen idé att lära sig en dålig hero....

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 20:47
Arza Kille, 32 år

Nej JuicyRöv

Trundle är VÄRDELÖS! Finns inget bra med Trundle! Och alla som spelar Trundle/Trollux borde avinstallera spelet.

varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 20:47
varghuvud Kille, 31 år

Citat från Exoroe


ingen champion är ju dålig, bara ni som inte tar er tid att lära er dom
--------------------------------------------------------------------------

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 20:48
Arza Kille, 32 år

Så gillar du din egen kommentar.

WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

3 105 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 20:48
WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

Trundle funkar skitfint som tank / dps.

varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 20:48
varghuvud Kille, 31 år

Citat från Arza


Nej JuicyRöv

Trundle är VÄRDELÖS! Finns inget bra med Trundle! Och alla som spelar Trundle/Trollux borde avinstallera spelet.


Trundle är fin på sitt sätt, tycker om Trundle's pillar of filth

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 20:49
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Arza


Nej JuicyRöv

Trundle är VÄRDELÖS! Finns inget bra med Trundle! Och alla som spelar Trundle/Trollux borde avinstallera spelet.


:( I love mah troll.

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 20:49
Architectz Kille, 32 år

Hannes logga in, game, game

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 20:49
turtlelephant Kille, 33 år

Citat från Arza


Trundle är VÄRDELÖS! Finns inget bra med Trundle! Och alla som spelar Trundle/Trollux borde avinstallera spelet.


Citat från Arza

Trundle är VÄRDELÖS! Finns inget bra med Trundle! Och alla som spelar Trundle/Trollux borde avinstallera spelet.


Citat från Arza

Trundle är VÄRDELÖS! Finns inget bra med Trundle! Och alla som spelar Trundle/Trollux borde avinstallera spelet.


Citat från Arza

Trundle är VÄRDELÖS! Finns inget bra med Trundle! Och alla som spelar Trundle/Trollux borde avinstallera spelet.


Citat från Arza

Trundle är VÄRDELÖS! Finns inget bra med Trundle! Och alla som spelar Trundle/Trollux borde avinstallera spelet.


Citat från Arza

Trundle är VÄRDELÖS! Finns inget bra med Trundle! Och alla som spelar Trundle/Trollux borde avinstallera spelet.


Citat från Arza

Trundle är VÄRDELÖS! Finns inget bra med Trundle! Och alla som spelar Trundle/Trollux borde avinstallera spelet.


Citat från Arza

Trundle är VÄRDELÖS! Finns inget bra med Trundle! Och alla som spelar Trundle/Trollux borde avinstallera spelet.
--------------------------------------------------------------------------

varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2011 kl. 20:49
varghuvud Kille, 31 år

Citat från Roadhouse


Hannes logga in, game, game

ja judejävel


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet