League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2013 kl. 02:22
vardelos Tjej, 31 år

Citat från K0SKEN


Citat från jonoy52

Citat från KATARlNA

Är jungle Jarvan stark nog att carria sig med i rankat?

j4 2 gd

blev sugen på att testa j4

i approve j4 too stronk early mid and late

2 av 2 baron steals

3 av 3 drakes steals

Best steal mastahhhh




Jag har bara lyckats med 1 dragon streal på hela dan. :(

Fast du hade dålig farm, jag hade ~20 mindre än vad du hade fast vid 20min. GG

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2013 kl. 06:27
lNGVAR Kille, 31 år

Citat från gaia


Två games avgör hur bra en champion är och hur skicklig en spelare är på en champion.

man känner dock om man har potential med den

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2013 kl. 06:28
lNGVAR Kille, 31 år

Citat från KATARlNA


Citat från K0SKEN

Citat från jonoy52

Citat från KATARlNA

Är jungle Jarvan stark nog att carria sig med i rankat?

j4 2 gd

blev sugen på att testa j4

i approve j4 too stronk early mid and late

2 av 2 baron steals

3 av 3 drakes steals

Best steal mastahhhh



Jag har bara lyckats med 1 dragon streal på hela dan. :(

Fast du hade dålig farm, jag hade ~20 mindre än vad du hade fast vid 20min. GG


första gamet dcade jag 10 min andra gamet var jag med i samtliga kills i hela gamet

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2013 kl. 07:21
jonoy52 Kille, 32 år

j4 är stark, bara så de är. Heca bättre steal champ imo men sånt är som de är.

AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

ree singha pls

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2013 kl. 08:54
Alex Kille, 32 år

Citat från jonoy52


j4 är stark, bara så de är. Heca bättre steal champ imo men sånt är som de är.

heca är bättre än alla junglar imo ppp qpr ssd

KevinLuktarKUK 30 år

3 614 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2013 kl. 09:12

Citat från AIex


Citat från jonoy52

j4 är stark, bara så de är. Heca bättre steal champ imo men sånt är som de är.

heca är bättre än alla junglar imo ppp qpr ssd


0/10

hurr jag kan springa snabbt och hoppa på folk

Luffare Kille, 33 år

2 108 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2013 kl. 09:51
Luffare Kille, 33 år

Karma rewooork, ÄNTLIGEN HÄNDER DET NÅT!

lau Tjej, 31 år

3 249 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2013 kl. 10:08
lau Tjej, 31 år

vem är karnyl??

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2013 kl. 10:43
Alex Kille, 32 år

nya nida skinnet



och druvan

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2013 kl. 11:02
Luthor Kille, 30 år

Nida skinnet såg ju episkt ut.

RobzInadEz Kille, 34 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2013 kl. 11:03
RobzInadEz Kille, 34 år

Nida? damn såg ut som akali först.

Extrovert Kille, 31 år

849 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2013 kl. 11:05
Extrovert Kille, 31 år

Citat från RobzInadEz


Nida? damn såg ut som akali först.

Tänkte exakt samma sak!

Men ett nice skin till Nida är också najs!

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2013 kl. 12:00
Alex Kille, 32 år

karma reworken också btw




hector 33 år

1 565 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2013 kl. 12:25
hector 33 år

Taggad på Karma! Förhoppningsvis har de inte förstört mid lane Karma. c:


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet