League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
5 mars 2013 kl. 17:15
vardelos Tjej, 31 år

Börjar att bara köra Quinn, varför började supports suga nu?!
Seriöst.
Wardar inte.
Kör full AP.
Engagar hela tiden.
Blir fångade hela tiden.
Attackerar minions som om dom droppa godis.

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
5 mars 2013 kl. 17:21
utan Kille, 31 år

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
5 mars 2013 kl. 18:57
gaia Kille, 29 år



wtf

big_papa Tjej, 31 år

675 forumsinlägg

Skrivet:
5 mars 2013 kl. 19:23
big_papa Tjej, 31 år

Ska köpa skin...
Ingen aning vilket dock...
Arcade Sona?
Darkflame Shyvana?
Siren Cassiopeia?
Frost Queen Janna?
Skulle gärna vilja höra någons åsikt :(((

WeirdoN Kille, 30 år

30 forumsinlägg

Skrivet:
5 mars 2013 kl. 19:26
WeirdoN Kille, 30 år

Citat från Wrapped


Ska köpa skin...
Ingen aning vilket dock...
Arcade Sona?
Darkflame Shyvana?
Siren Cassiopeia?
Frost Queen Janna?
Skulle gärna vilja höra någons åsikt :(((


Har Darkflame Shyvana, lätt det bästa Shyvana skin:et, nya effekter etc.

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
5 mars 2013 kl. 19:27
Alex Kille, 32 år

Alla suger imo, Sona isf...

big_papa Tjej, 31 år

675 forumsinlägg

Skrivet:
5 mars 2013 kl. 19:29
big_papa Tjej, 31 år

Citat från WeirdoN


Citat från Wrapped

Ska köpa skin...
Ingen aning vilket dock...
Arcade Sona?
Darkflame Shyvana?
Siren Cassiopeia?
Frost Queen Janna?
Skulle gärna vilja höra någons åsikt :(((

Har Darkflame Shyvana, lätt det bästa Shyvana skin:et, nya effekter etc.


Jo, det är skitsnyggt in game. Speciellt när hon är i drakform!

TBDM Tjej, 32 år

2 048 forumsinlägg

Skrivet:
5 mars 2013 kl. 20:17
TBDM Tjej, 32 år

Full ap support Zyra, damn.

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
5 mars 2013 kl. 20:35
jonoy52 Kille, 32 år

Citat från Wrapped


Ska köpa skin...
Ingen aning vilket dock...
Arcade Sona?
Darkflame Shyvana?
Siren Cassiopeia?
Frost Queen Janna?
Skulle gärna vilja höra någons åsikt :(((


Nya siren cassiopeia är ful. Innan Cassio reworken var den lätt värd men inte längre.

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
5 mars 2013 kl. 22:01
lNGVAR Kille, 31 år



Antar att det inte är en slump att vi inte fick ta en enda inhib i någon av dessa games, placement 5v5 sucks xD

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2013 kl. 09:03
antivit Kille, 33 år


first time nami
jag gillar nami

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2013 kl. 11:21
gaia Kille, 29 år

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2013 kl. 11:24
antivit Kille, 33 år

in hans we trust

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2013 kl. 11:43
vardelos Tjej, 31 år

Är jungle Jarvan stark nog att carria sig med i rankat?

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2013 kl. 11:45
utan Kille, 31 år

ja


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet