League of Legends (spel)
kungen road to diamond league athene staijl
play vi jungle rusha blade of the ruined king och infinity edge go
ja kommunicerar du med viewers och inte behöver sätta dina grafikinställningar på lägsta med 20 fps så börja streama!!!
Citat från AIex
kungen road to diamond league athene staijl
play vi jungle rusha blade of the ruined king och infinity edge go
ja kommunicerar du med viewers och inte behöver sätta dina grafikinställningar på lägsta med 20 fps så börja streama!!!
Kungen gl hf bli diamond samma som med athene. Man behöver större champpool än en champ
Haha, jag spelar bara en champ och är snart Challenger. :$
skill>setup
TE BE HÅ
Citat från jonoy52
Citat från AIex
kungen road to diamond league athene staijl
play vi jungle rusha blade of the ruined king och infinity edge go
ja kommunicerar du med viewers och inte behöver sätta dina grafikinställningar på lägsta med 20 fps så börja streama!!!
Kungen gl hf bli diamond samma som med athene. Man behöver större champpool än en champ
Nej.
Se Bennett som exempel.
Att spela flera champions är dock nödvändigt på en nivå där folk försöker banna ut dig, vilket bara händer om de känner dig, Ranked 5's, eller om du suttit i Challenger ett tag.
Vulcan suger.
Engagar 2v5 med en cait som inte vet hur man auto attackar, fick quadra sen låter cait mig dö innan hon dödar lux.. Och sen derpar lagen så vi förlorar matchen. :''''''''') happy times
Kör med Taric support som börjar gamet med att säga "No we no wards need"
Han fortsätter sedan med att dra abilities på minions och säger att han ska ha mana och klagar på att jag inte kan last hitta.
Citat från KATARlNA
Kör med Taric support som börjar gamet med att säga "No we no wards need"
Han fortsätter sedan med att dra abilities på minions och säger att han ska ha mana och klagar på att jag inte kan last hitta.
Låter lite som min lillebror.
När han skulle supporta mig, så ställde han sig och attackerade på minionsen.
Jag frågade "vad håller du på med, sluta slå på de"
Svaret jag fick "Jag hjälpter dig bara att lasthit'a" ...
förlorar game
får lp
WOOOO
qualifier för 4e gången på 2 dagar
Wääääh :'ccccccc (btw inte min röst)
Curse = cheaters
TSM = Winners
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet