League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 18:22
Alex Kille, 32 år

kungen road to diamond league athene staijl
play vi jungle rusha blade of the ruined king och infinity edge go



ja kommunicerar du med viewers och inte behöver sätta dina grafikinställningar på lägsta med 20 fps så börja streama!!!

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 18:23
jonoy52 Kille, 32 år

Citat från AIex


kungen road to diamond league athene staijl
play vi jungle rusha blade of the ruined king och infinity edge go



ja kommunicerar du med viewers och inte behöver sätta dina grafikinställningar på lägsta med 20 fps så börja streama!!!



Kungen gl hf bli diamond samma som med athene. Man behöver större champpool än en champ

Bennett Kille, 31 år

832 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 18:25
Bennett Kille, 31 år

Haha, jag spelar bara en champ och är snart Challenger. :$

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 18:26
gaia Kille, 29 år

skill>setup

TE BE HÅ

hector 33 år

1 565 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 20:08
hector 33 år

Citat från jonoy52


Citat från AIex

kungen road to diamond league athene staijl
play vi jungle rusha blade of the ruined king och infinity edge go



ja kommunicerar du med viewers och inte behöver sätta dina grafikinställningar på lägsta med 20 fps så börja streama!!!



Kungen gl hf bli diamond samma som med athene. Man behöver större champpool än en champ



Nej.

Se Bennett som exempel.

Att spela flera champions är dock nödvändigt på en nivå där folk försöker banna ut dig, vilket bara händer om de känner dig, Ranked 5's, eller om du suttit i Challenger ett tag.

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 20:35
vardelos Tjej, 31 år

Vulcan suger.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 20:50
pSilent Kille, 32 år

Citat från KATARlNA


Vulcan suger.

CLG = OP

Fukd Kille, 31 år

644 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 21:06
Fukd Kille, 31 år

Engagar 2v5 med en cait som inte vet hur man auto attackar, fick quadra sen låter cait mig dö innan hon dödar lux.. Och sen derpar lagen så vi förlorar matchen. :''''''''') happy times

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 21:09
vardelos Tjej, 31 år

Kör med Taric support som börjar gamet med att säga "No we no wards need"
Han fortsätter sedan med att dra abilities på minions och säger att han ska ha mana och klagar på att jag inte kan last hitta.

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 21:10
Luthor Kille, 30 år

Citat från KATARlNA


Kör med Taric support som börjar gamet med att säga "No we no wards need"
Han fortsätter sedan med att dra abilities på minions och säger att han ska ha mana och klagar på att jag inte kan last hitta.


Låter som Gold I...

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 21:12
pSilent Kille, 32 år

Citat från KATARlNA


Kör med Taric support som börjar gamet med att säga "No we no wards need"
Han fortsätter sedan med att dra abilities på minions och säger att han ska ha mana och klagar på att jag inte kan last hitta.


Låter lite som min lillebror.
När han skulle supporta mig, så ställde han sig och attackerade på minionsen.
Jag frågade "vad håller du på med, sluta slå på de"
Svaret jag fick "Jag hjälpter dig bara att lasthit'a" ...

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 21:39
antivit Kille, 33 år

förlorar game
får lp
WOOOO
qualifier för 4e gången på 2 dagar

Fukd Kille, 31 år

644 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 21:41
Fukd Kille, 31 år


Wääääh :'ccccccc (btw inte min röst)

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 21:47
pSilent Kille, 32 år

Curse = cheaters

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 21:51
vardelos Tjej, 31 år

TSM = Winners


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet