League of Legends (spel)
^ TEEMO!
sincerely shaco.
någon som vill dra ett normal?
^Samt Gragas och Leona. Sjukt snyggt gjort. Och det ser betydligt bättre ut i verkligheten.
Therese, förbered dig på att alla som följer rumpa tråden kommer pm'a "DET VAR JAG!! LEL <3<3"
Fast ne Andreas, har inte postat något vettigt där på aslänge ju. My ass no has fanbois anymoar.
Implying I'm not a fanboi of your ass any more...
</3 så det är slut på riktigt?
Citat från Wrargh
Implying I'm not a fanboi of your ass any more...
</3 så det är slut på riktigt?
Är du ju inte. Du sa att jag måste bulka och göra knäböj som fan. :c
Citat från iDisco
Citat från Potatis
Fast ne Andreas, har inte postat något vettigt där på aslänge ju. My ass no has fanbois anymoar.
Neckbeards glömmer inte!
<3
I remember when this thread about the game man, good times.
(Fast det var redigt fint, jag önskar jag hade fått ett likadant ;_;)
^5 poster som inte varit OnT och du klagar. You havent been around for long, have you? Den här tråden har spårat så jävla fint i sina dagar <3
ru?)
Jag var inte vidare seriös heller. ;_;
Citat från Lionlicious
I remember when this thread about the game man, good times.
(Fast det var redigt fint, jag önskar jag hade fått ett likadant ;_;)
Ny här eller?
90 % skit, 10 % game
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet