League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2013 kl. 09:50
pSilent Kille, 32 år

Jävlar vad tydligt det märktes i förra gamet hur viktigt det är med farm..
De hade mer kills än oss i den "avgörande teamfighten", men ändå vann vi stort, för jag och Garen hade helt ärligt 100cs mer än alla andra på hela banan, så vi köttade rätt hårt :D
Jag spelade Vayne också ;)

Epilogue Kille, 35 år

894 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2013 kl. 09:52
Epilogue Kille, 35 år

sluta nu friman

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2013 kl. 09:54
antivit Kille, 33 år

PrinsCharming Kille, 32 år

305 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2013 kl. 10:04
PrinsCharming Kille, 32 år

Citat från Friman


Jävlar vad tydligt det märktes i förra gamet hur viktigt det är med farm..
De hade mer kills än oss i den "avgörande teamfighten", men ändå vann vi stort, för jag och Garen hade helt ärligt 100cs mer än alla andra på hela banan, så vi köttade rätt hårt :D
Jag spelade Vayne också ;)


märks hur vikitigt det är med skills och team comp då man tydligen kan ligga under med mer än 15k g och vinna

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2013 kl. 10:17
antivit Kille, 33 år

Citat från PrinsCharming


team comp

NOPE just farm

Epilogue Kille, 35 år

894 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2013 kl. 10:19
Epilogue Kille, 35 år

Surrender@20

reka 33 år

5 223 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2013 kl. 10:21
reka 33 år

så länge man inte är dum i huvudet så är det bara att vinna

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2013 kl. 10:22
antivit Kille, 33 år

Citat från reka


så länge man inte är dum i huvudet så är det bara att vinna


Hona Tjej, 31 år

1 096 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2013 kl. 10:33
Hona Tjej, 31 år

Normals pls?

WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

3 105 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2013 kl. 10:56
WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

Helvete vad ap trynd är bra.

reka 33 år

5 223 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2013 kl. 10:57
reka 33 år

Citat från wutangclan


Citat från reka

så länge man inte är dum i huvudet så är det bara att vinna




:s

Epilogue Kille, 35 år

894 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2013 kl. 10:59
Epilogue Kille, 35 år

Citat från LaDispute


Helvete vad ap trynd är bra.

Han är jättelätt att countra dock :(((

Bennett Kille, 31 år

832 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2013 kl. 11:06
Bennett Kille, 31 år

Spela Singed emot han och pusha ihjäl han.

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2013 kl. 11:08
antivit Kille, 33 år

Citat från Bennett


Spela Singed emot han och pusha ihjäl han.

akali
morellonomicon

Epilogue Kille, 35 år

894 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2013 kl. 11:10
Epilogue Kille, 35 år

Själv spelar jag ap trynd mid, tycker inte singed funkar mid särskilt bra.
Annars äre bara att spela en highburst ap och bygga morellonomicon och armor, problem solved.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet