League of Legends (spel)
Viktor is sleeper OP... but don't tell anyone.
Uglyfjes på west!
Citat från Cokehead
970 rp lol, saknar 5
kan man typ inte maila riot så får man typ 5 points LOL
jo, dom kommer säga att du är jättespeciell och att det är en engångsgrej som bara du är lyckligt lottad att få!
Jag ritade en teemo med en kok som blåsrör, fick 7 rp.
Och fy i helvte vilken ful ezreal.
Citat från AIex
jo, dom kommer säga att du är jättespeciell och att det är en engångsgrej som bara du är lyckligt lottad att få!
Jag ritade en teemo med en kok som blåsrör, fick 7 rp.
Och fy i helvte vilken ful ezreal.[/i]
Vad snackar du om, den är hur het som helst!
Citat från Cokehead
Citat från AIex
jo, dom kommer säga att du är jättespeciell och att det är en engångsgrej som bara du är lyckligt lottad att få!
Jag ritade en teemo med en kok som blåsrör, fick 7 rp.
Och fy i helvte vilken ful ezreal.
Vad snackar du om, den är hur het som helst!
Ser bara en sak som du hade kunnat göra bättre med detta mästerverk...
"DO YOU NEED A MAP"
Citat från Lionlicious
Ser bara en sak som du hade kunnat göra bättre med detta mästerverk...
"DO YOU NEED A MAP"[/i]
fan :<
5 RP right there folks.
Send it in.
say whot
kan man få rp för att skicka in fanartwork
woot
Här ska det raggas duktiga artister som ska få rita mig världens fetaste blood moon Akali, sen skicka in! <3 1232372837RP
om duCitat från wutangclan
say whot
kan man få rp för att skicka in fanartwork
om man är 5rp kort för ett 975 skin tex
br???????
br
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet


