League of Legends (spel)
Lite småirriterad på riots matchmaking system efter league systemet.
Möter 2 diamonds och 2 plats 1 guld. Vad spelar jag med? Jo självfallet massa gold 3's......
GG riots plz fix this shit. Orkar med alla goldtrash som pajar mina promo matcher om och om och om igen. Hur funkar de när jag (och möjligtvis) en till i mitt lag är plat och resten är guld när alla på deras lag är high plat eller diamond? Pallar inte. Jävla vayne tops och annat bull som bara får smaka storpenis.
Blitz mid new meta.
Bara vunnit mina 6 Promo matcher i Ranked än så länge.
Jag vågar inte spela mer än två per dag, dock.
Nån på west som har lust att spela med mej som är noob? Är så tråkigt att spela själv.
Är bara lvl 18 men men
Xixera
Jag började spela igår, rätt kul lir!
Japanmix, spelar på west. Go nuts.
Spelar på west, Lisafisa PK, feel free 2 addddd. Är bäst.
Bedbound på west, jag lovar att jag kan ge er minst 10 förluster i rad.
"Shiatar" adda mig, jag äger :P
xzxxcuzx !!!!!!
Fuck you all, jag får inte ens spela LoL. Farmar lucky eggs i pokemon åt tjejen. fml fml
Unbannad, fortsätter att klättra.
Btw, kör denna build till Irelia, op.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet