League of Legends (spel)
Citat från iEatMeat
Citat från Xxzxcuzxme
Citat från iEatMeat
Snarare league of losers om du frågar mig
igen..............
men det är väldigt dåligt. Lite som en bilbesiktning, man gör det för att man måste och det blir väldigt dyrt.
Fast, man kan inte säga som du nyss gjorde, "men det är väldigt dåligt" det är din åsikt det betyder inte att spelet är dåligt för alla andra, man spelar vilket spel man vill om man vill spela det, hade jag inte tyckt att lol var kul så hade jag inte fortsatt spela det, och dyrt? ... ... wat Spelet är gratis o ingen tvingar någon att köpa skin eller någon champion för rp, nuff said. tycker du att spelet är dåligt så visst tyck det men det är ganska onödigt av dig att starta en diskussion som inte kommer leda någonvart, folk bara stör sig på det.
intressant
Citat från TruthIsInTheDark
Citat från iEatMeat
Citat från Xxzxcuzxme
Citat från iEatMeat
Snarare league of losers om du frågar mig
igen..............
men det är väldigt dåligt. Lite som en bilbesiktning, man gör det för att man måste och det blir väldigt dyrt.
Fast, man kan inte säga som du nyss gjorde, "men det är väldigt dåligt" det är din åsikt det betyder inte att spelet är dåligt för alla andra, man spelar vilket spel man vill om man vill spela det, hade jag inte tyckt att lol var kul så hade jag inte fortsatt spela det, och dyrt? ... ... wat Spelet är gratis o ingen tvingar någon att köpa skin eller någon champion för rp, nuff said. tycker du att spelet är dåligt så visst tyck det men det är ganska onödigt av dig att starta en diskussion som inte kommer leda någonvart, folk bara stör sig på det.
Vakna upp ur din källare, såna som du är inte intressanta. ALLA VET ATT DOM FÅR GÖRA SOM DU VILL, DET ÄR INGET ATT DISKUTERA, snälla var lite intressant....???
Battle of the social awkwards.. ROUND ONE!!
körde ett game rankat innan, vill ha mid men så kommer en snubbe och säger "i'm diamond on main acc, i take mid" så jag vart liksom, okej sure.
Han börjar med att ge bort first blood genom att afka utanför tornet så nidalee står och kastar spjut tills han dör (vilket tog runt 10-15sek~). Sen så efter en 10-15 minuter så har han dött ytterligare 7 ggr samt har 25 cs. Och efter 20 min så surrendar vi för att nidalee one-shottar alla med sina spjut och vi kan inte vinna. gg typ
meeeeeeeen sen går man in och söker på hans namn och kollar hans statistics, och där ser man att han är inte bara i bronze div 4, utan han har veteran emblem (att man har spelat över 100 matcher i leaguen man ligger i) och ligger på 0 poäng.
älskar folk <3
ppl lie to strangers to get what they want, whaat?
the feels when striking first penta, in ranked :D

Inte direkt förvånande med tanke på hur många gånger sånt här händer, men fortfarande lika jävla irriterande.
Känslan när man förlorat sex games i rad och man äntligen kommer in i ett game med bra folk, vi leder 17-0 och jag njuter.
Då råkar en kille throwa och tre stycken blir dödade, no biggie. En snubbe kallar den andra för smutsig polack (han hette någonting med PL i slutet..), dispyten slutar i att supporten och ADCn leavar. :DDDDDD <Ydasdukasdl
^ det där är anledningen att man bara spelar aram kl kvart i fyra på morgonen :P
Eller att man inte spelar med randoms.
But... will it blend?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

