League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
BalanceIsALie Kille, 30 år

178 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2013 kl. 15:05
BalanceIsALie Kille, 30 år

Citat från iEatMeat


Citat från Xxzxcuzxme

Citat från iEatMeat

Snarare league of losers om du frågar mig

igen..............

men det är väldigt dåligt. Lite som en bilbesiktning, man gör det för att man måste och det blir väldigt dyrt.


Fast, man kan inte säga som du nyss gjorde, "men det är väldigt dåligt" det är din åsikt det betyder inte att spelet är dåligt för alla andra, man spelar vilket spel man vill om man vill spela det, hade jag inte tyckt att lol var kul så hade jag inte fortsatt spela det, och dyrt? ... ... wat Spelet är gratis o ingen tvingar någon att köpa skin eller någon champion för rp, nuff said. tycker du att spelet är dåligt så visst tyck det men det är ganska onödigt av dig att starta en diskussion som inte kommer leda någonvart, folk bara stör sig på det.

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2013 kl. 15:07
gaia Kille, 29 år

intressant

iEatMeat Kille, 36 år

589 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2013 kl. 15:12
iEatMeat Kille, 36 år

Citat från TruthIsInTheDark


Citat från iEatMeat

Citat från Xxzxcuzxme

Citat från iEatMeat

Snarare league of losers om du frågar mig

igen..............

men det är väldigt dåligt. Lite som en bilbesiktning, man gör det för att man måste och det blir väldigt dyrt.

Fast, man kan inte säga som du nyss gjorde, "men det är väldigt dåligt" det är din åsikt det betyder inte att spelet är dåligt för alla andra, man spelar vilket spel man vill om man vill spela det, hade jag inte tyckt att lol var kul så hade jag inte fortsatt spela det, och dyrt? ... ... wat Spelet är gratis o ingen tvingar någon att köpa skin eller någon champion för rp, nuff said. tycker du att spelet är dåligt så visst tyck det men det är ganska onödigt av dig att starta en diskussion som inte kommer leda någonvart, folk bara stör sig på det.


Vakna upp ur din källare, såna som du är inte intressanta. ALLA VET ATT DOM FÅR GÖRA SOM DU VILL, DET ÄR INGET ATT DISKUTERA, snälla var lite intressant....???

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2013 kl. 15:17
Niko Kille, 36 år

Battle of the social awkwards.. ROUND ONE!!

Xivic91 Kille, 34 år

1 551 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2013 kl. 21:47
Xivic91 Kille, 34 år

körde ett game rankat innan, vill ha mid men så kommer en snubbe och säger "i'm diamond on main acc, i take mid" så jag vart liksom, okej sure.
Han börjar med att ge bort first blood genom att afka utanför tornet så nidalee står och kastar spjut tills han dör (vilket tog runt 10-15sek~). Sen så efter en 10-15 minuter så har han dött ytterligare 7 ggr samt har 25 cs. Och efter 20 min så surrendar vi för att nidalee one-shottar alla med sina spjut och vi kan inte vinna. gg typ
meeeeeeeen sen går man in och söker på hans namn och kollar hans statistics, och där ser man att han är inte bara i bronze div 4, utan han har veteran emblem (att man har spelat över 100 matcher i leaguen man ligger i) och ligger på 0 poäng.

älskar folk <3

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2013 kl. 21:52
Frontosa Kille, 36 år

ppl lie to strangers to get what they want, whaat?


the feels when striking first penta, in ranked :D

Xivic91 Kille, 34 år

1 551 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2013 kl. 21:53
Xivic91 Kille, 34 år

Inte direkt förvånande med tanke på hur många gånger sånt här händer, men fortfarande lika jävla irriterande.

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2013 kl. 03:45
Niko Kille, 36 år

Känslan när man förlorat sex games i rad och man äntligen kommer in i ett game med bra folk, vi leder 17-0 och jag njuter.

Då råkar en kille throwa och tre stycken blir dödade, no biggie. En snubbe kallar den andra för smutsig polack (han hette någonting med PL i slutet..), dispyten slutar i att supporten och ADCn leavar. :DDDDDD <Ydasdukasdl

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2013 kl. 03:48
Seraphim Kille, 37 år

^ det där är anledningen att man bara spelar aram kl kvart i fyra på morgonen :P

saffran Tjej, 34 år

1 298 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2013 kl. 03:49
saffran Tjej, 34 år

Eller att man inte spelar med randoms.

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2013 kl. 04:00
antivit Kille, 33 år

Citat från saffran


Eller att man inte spelar med randoms.

implying soloq isnt random

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2013 kl. 04:19
antivit Kille, 33 år

polisbit 31 år

2 021 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2013 kl. 04:22
polisbit 31 år

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2013 kl. 04:50
Niko Kille, 36 år

But... will it blend?

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2013 kl. 04:52
Niko Kille, 36 år

Citat från Seraphim


^ det där är anledningen att man bara spelar aram kl kvart i fyra på morgonen :P

Ähh.. jag är lite masochistisk, jag köra ändå. Har lyckats undvika permbanns hittills, I will keep trying!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet