League of Legends (spel)
Har märkt att det är många som är bra när det gäller laningphase, när det går över till late så vet dom inte hur dom ska fighta och adcarryn står mitt i gröten t.ex.

enda snygga med soraka skinnet var när hon dog ju :(
Klumpen som hänger längst ner på bananplockaren såg astung ut med iofs.
Känslan när man får penta i ranked :')
Känslan när ens ADC i plat spelar som en 400 elo spelare.
Känslan då man bara har dött 10 gånger irad och folk skriver noob.
SportmaliN forever
Kul att ha en xin zhao i laget som man säger till att gå tillbaka när de har baron och alla i laget går bak och så hoppar han in solo.. HIHIHI skojsigt <3
Citat från Lill_Henke
Kul att ha en xin zhao i laget som man säger till att gå tillbaka när de har baron och alla i laget går bak och så hoppar han in solo.. HIHIHI skojsigt <3
Vad heter du på lol?
känslan när man vinner ett game xP <33
eller typ
gör mad plays med support
no creds
Brukar bara ge honor till feeders :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet


