League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2013 kl. 19:30
Alex Kille, 32 år

Har märkt att det är många som är bra när det gäller laningphase, när det går över till late så vet dom inte hur dom ska fighta och adcarryn står mitt i gröten t.ex.







Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2013 kl. 19:39
Frontosa Kille, 36 år

Citat från AIex


Har märkt att det är många som är bra när det gäller laningphase, när det går över till late så vet dom inte hur dom ska fighta och adcarryn står mitt i gröten t.ex.

Indeed! Samma sak med objectives och allmän map-rörelse.

Epilogue Kille, 35 år

894 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2013 kl. 19:42
Epilogue Kille, 35 år

enda snygga med soraka skinnet var när hon dog ju :(
Klumpen som hänger längst ner på bananplockaren såg astung ut med iofs.

Fukd Kille, 31 år

644 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2013 kl. 20:52
Fukd Kille, 31 år

Känslan när man får penta i ranked :')

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2013 kl. 20:56
jonoy52 Kille, 32 år

Känslan när ens ADC i plat spelar som en 400 elo spelare.

HappyFaceXD Kille, 31 år

153 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2013 kl. 22:31
HappyFaceXD Kille, 31 år

Känslan då man bara har dött 10 gånger irad och folk skriver noob.

Epilogue Kille, 35 år

894 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2013 kl. 01:38
Epilogue Kille, 35 år

SportmaliN forever

masshysteria Kille, 33 år

6 354 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2013 kl. 02:21
masshysteria Kille, 33 år


Liiiite kul var det.

Fukd Kille, 31 år

644 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2013 kl. 03:19
Fukd Kille, 31 år

Kul att ha en xin zhao i laget som man säger till att gå tillbaka när de har baron och alla i laget går bak och så hoppar han in solo.. HIHIHI skojsigt <3

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2013 kl. 03:27
vardelos Tjej, 31 år

Citat från Lill_Henke


Kul att ha en xin zhao i laget som man säger till att gå tillbaka när de har baron och alla i laget går bak och så hoppar han in solo.. HIHIHI skojsigt <3

Vad heter du på lol?

sadgrl 31 år

1 741 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2013 kl. 09:32
sadgrl 31 år

känslan när man vinner ett game xP <33

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2013 kl. 11:13
Frontosa Kille, 36 år

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2013 kl. 11:25
utan Kille, 31 år

eller typ
gör mad plays med support
no creds

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2013 kl. 11:56
lNGVAR Kille, 31 år




Citat från Frontosa




brukar bara få honor de gamesen när jag feedar :(

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2013 kl. 11:57
Luthor Kille, 30 år

Brukar bara ge honor till feeders :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet