League of Legends (spel)
:(
jag läste det helt fel.. ja läste det "gaybay99" xDD
Förlorade nyss en match, vår mid hade 23 wins in normal och var bronze III. Han var matchade i 2:a och jag var 4:a, han insta locked lux och slutade 1/7. Fattar inte hur fan riot tänker (jag var Silver III men pga detta hamnade jag för första gången i silver IV)
Kul när man har 2 spelare afk i ranked, var på en av dem kommer tillbaka efter 10 min, och vi spelar väldigt jämnt med motståndarlaget.
Vunnet game bortkastat.
Citat från YumeNeDai
Förlorade nyss en match, vår mid hade 23 wins in normal och var bronze III. Han var matchade i 2:a och jag var 4:a, han insta locked lux och slutade 1/7. Fattar inte hur fan riot tänker (jag var Silver III men pga detta hamnade jag för första gången i silver IV)
Normals har ingenting med rankat att göra, och det snabbaste sättet att levla account på är genom att spela Co-op vs AI.
därav dom få vinsterna antaligen.
Att han spelar dåligt (alla spelar dåligt i bronze och silver typ, lol) är ju en annan femma.
Ciderhelm är inte den bästa, men han kan mycket mekaniskt osv.
ciderhelm suger röv
Sa aldrig att han var bra
kan man så är man väl bra? eller?
han kan teoretiskt, så han är bra där. Men praktiskt är han average
Citat från reka
http://www.youtube.com/user/gbay99
^ vettig insikt i spelet. om man nu gillar sånt
Gbay is da man
Jag tycker om att kolla gammla matcher :(
Citat från Bennett
Citat från KATARlNA
Citat från Bennett
Citat från KATARlNA
Vad heter Bennet Ing?
KaiwyN
Hej :D
Ville kolla hur bra du är. :(
HEJ"
Hoppas inte min matchhistory gjorde dig besviken!
--------------------------------------------------------------------------¨
Glömde bort att kolla. :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet