League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 20:40
gaia Kille, 29 år

johan pröva spela i windowed mode istället, bilden flimrar till lite då och då :(

edit: qwehe best carry

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 21:11
pSilent Kille, 32 år

Citat från Gaia


Citat från Vaniteux

Du ska inte spela ranked om du inte vet på ett ungefär hur alla champs fungerar.

^


Bara för man vet hur alla champs fungerar betyder det ju inte att man kan utnyttja mechanics bra, eller hur?
Om en person är bra med en viss champion, och sedan blir kontrad av en person som inte kan spela sin champ, så brukar oftast den som spelar den som den är bra med vinna :)

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 21:13
gaia Kille, 29 år

Citat från Friman


Citat från Gaia

Citat från Vaniteux

Du ska inte spela ranked om du inte vet på ett ungefär hur alla champs fungerar.

^

Bara för man vet hur alla champs fungerar betyder det ju inte att man kan utnyttja mechanics bra, eller hur?
Om en person är bra med en viss champion, och sedan blir kontrad av en person som inte kan spela sin champ, så brukar oftast den som spelar den som den är bra med vinna :)


Ja det är klart, men bara till en viss del. Om du bara kan spela champions som blir kontrade av den championen ditt motståndarlag pickade i lane är det säkrare att spela en champion som kontrar deras, fastän du inte är helt hundra på mechanics. Till exempel om dom pickar Darius och du kan bara spela melee som får pisk av Darius i lane så är det mycket säkrare att spela t.ex Teemo eller Jayce fastän du bara är 50/50 på hur man utnyttjar mechanics till max.

Hur som helst blir det som rysk roulette.

reka 33 år

5 223 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 21:14
reka 33 år

Citat från Gaia


johan pröva spela i windowed mode istället, bilden flimrar till lite då och då :(

edit: qwehe best carry


är det bra nu`?

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 21:15
pSilent Kille, 32 år

Citat från Gaia


Citat från Friman

Citat från Gaia

Citat från Vaniteux

Du ska inte spela ranked om du inte vet på ett ungefär hur alla champs fungerar.

^

Bara för man vet hur alla champs fungerar betyder det ju inte att man kan utnyttja mechanics bra, eller hur?
Om en person är bra med en viss champion, och sedan blir kontrad av en person som inte kan spela sin champ, så brukar oftast den som spelar den som den är bra med vinna :)

Ja det är klart, men bara till en viss del. Om du bara kan spela champions som blir kontrade av den championen ditt motståndarlag pickade i lane är det säkrare att spela en champion som kontrar deras, fastän du inte är helt hundra på mechanics. Till exempel om dom pickar Darius och du kan bara spela melee som får pisk av Darius i lane så är det mycket säkrare att spela t.ex Teemo eller Jayce fastän du bara är 50/50 på hur man utnyttjar mechanics till max.

Hur som helst blir det som rysk roulette.


Jag hade lätt kort yorick, ger Darius snopp varje gång

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 21:15
gaia Kille, 29 år

Citat från reka


Citat från Gaia

johan pröva spela i windowed mode istället, bilden flimrar till lite då och då :(

edit: qwehe best carry

är det bra nu`?


yes! lite fpsdrops lite här och var men det funkar!

reka 33 år

5 223 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 21:41
reka 33 år

bo5 nu :/

blursch Kille, 32 år

6 503 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 22:15
blursch Kille, 32 år

Hur får man Great Leader ribbon?

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 22:42
gaia Kille, 29 år

haha vad händer

Bennett Kille, 31 år

832 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 22:43
Bennett Kille, 31 år

what's up

Bennett Kille, 31 år

832 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 22:47
Bennett Kille, 31 år


Bam baby, Diamond 3, Challenge Inc.
Heuheuh.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 22:57
Frontosa Kille, 36 år

dude has skills

Bennett Kille, 31 år

832 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 22:57
Bennett Kille, 31 år

Thanks! I wanna go pro :(

masshysteria Kille, 33 år

6 354 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 22:59
masshysteria Kille, 33 år

Citat från blursch


Hur får man Great Leader ribbon?

En kombo av helpfull, honorable opponent och teamwork tror jag, har den nu hähähä.

Luffare Kille, 33 år

2 108 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 23:01
Luffare Kille, 33 år

Citat från Bennett


Thanks! I wanna go pro :(

Alltså satan vad du klättrar! gj


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet