League of Legends (spel)
aha, såg ut som han åkte in i själva väggen då det blev en flash animation där :(
det gjorde han, också :(
Ni vet att man kan använda smite från den sidan av väggen va?
om de inte har fixat det nyligen dvs
utan att baron rör sig menar jag såklart, har funkat ända sedan visual update på rift.
orkade inte göra tydligare :s
det bästa som hänt mig var ändå att jag flashade in i väggen, smiteade och sen gled jag ut från väggen
true story
märkte inte att jag fick baron förrän mina asballa p0lare skrek på skype
japp
ww2 cum at me wid ur stories
Fattar inte, hur är det möjligt att jag hamnade i ett game mot 3st level 10's i 3v3?
för 10+10+10 = 30? XDDDDDDDDD
HAHA såg nu, tror att det beror på att jag kört noll 3v3s
still wtf
det jobbigaste i LoL/vilketspelsomhelst är fan att hålla sig från att lacka så att man faktiskt kan lära sig något när man bli ägd, eller failar med något.
Jag förstår bara inte folk.
Standard scenario.
" It would be better if you picked x instead of y for top, as X-counters their top-lane."
" Stfu niggerhomofaggot"
Kden.
är väl förmodligen trött på att folk ska försöka styra vad denne pickar.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet