League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 17:17
gaia Kille, 29 år

aha, såg ut som han åkte in i själva väggen då det blev en flash animation där :(

AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

8 439 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 17:18
AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

det gjorde han, också :(

Luffare Kille, 33 år

2 108 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 17:26
Luffare Kille, 33 år

Ni vet att man kan använda smite från den sidan av väggen va?
om de inte har fixat det nyligen dvs

Luffare Kille, 33 år

2 108 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 17:29
Luffare Kille, 33 år

utan att baron rör sig menar jag såklart, har funkat ända sedan visual update på rift.

orkade inte göra tydligare :s

AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

8 439 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 17:33
AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

det bästa som hänt mig var ändå att jag flashade in i väggen, smiteade och sen gled jag ut från väggen
true story
märkte inte att jag fick baron förrän mina asballa p0lare skrek på skype
japp
ww2 cum at me wid ur stories

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 18:02
Niko Kille, 36 år

Citat från Intake


nä, baron attackerade warden, vilket gjorde att baron hamnade i range för smite

Wut. Borde inte nashor attackera spelaren som står närmast, or..? Do tell me, wannah steel brons neshior

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 18:02
lNGVAR Kille, 31 år

Fattar inte, hur är det möjligt att jag hamnade i ett game mot 3st level 10's i 3v3?

AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

8 439 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 18:05
AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

för 10+10+10 = 30? XDDDDDDDDD

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 18:10
lNGVAR Kille, 31 år

HAHA såg nu, tror att det beror på att jag kört noll 3v3s

still wtf

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 19:30
Frontosa Kille, 36 år

det jobbigaste i LoL/vilketspelsomhelst är fan att hålla sig från att lacka så att man faktiskt kan lära sig något när man bli ägd, eller failar med något.

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 19:37
Niko Kille, 36 år

Citat från Frontosa


det jobbigaste i LoL/vilketspelsomhelst är fan att hålla sig från att lacka så att man faktiskt kan lära sig något när man bli ägd, eller failar med något.

Det är lite mer personligheten, vissa är bara inte mottagbara för att lära sig och överkomma problem. :p

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 20:12
Frontosa Kille, 36 år

Citat från Wrargh


Det är lite mer personligheten, vissa är bara inte mottagbara för att lära sig och överkomma problem. :p

nä men, skit i andra vafan.

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 20:14
Luthor Kille, 30 år

Jag förstår bara inte folk.

Standard scenario.

" It would be better if you picked x instead of y for top, as X-counters their top-lane."

" Stfu niggerhomofaggot"


Kden.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 20:16
Frontosa Kille, 36 år

är väl förmodligen trött på att folk ska försöka styra vad denne pickar.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2013 kl. 20:16
pSilent Kille, 32 år

Citat från iWTFACAKE


Jag förstår bara inte folk.

Standard scenario.

" It would be better if you picked x instead of y for top, as X-counters their top-lane."

" Stfu niggerhomofaggot"

Kden.


Det är bättre att picka något man är bra på än något som "kontrar" enligt mig :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet