League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2013 kl. 16:03
gaia Kille, 29 år

jag vill bara gå mid med dig;)))<3rawr

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2013 kl. 16:08
Gandhi Kille, 33 år

Duo-Q någon?

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2013 kl. 16:12
utan Kille, 31 år

någon som har typ 1 euro kvar på paysafe som jag kan få? plsplspls

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2013 kl. 16:20
utan Kille, 31 år

kom igen, jag horar ut mig

BigFatCone 34 år

1 645 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2013 kl. 16:58
BigFatCone 34 år



MY PENIS SO HARD
I CARRYZ GAMEZZZZZ

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2013 kl. 16:59
gaia Kille, 29 år

Är barrier verkligen så värt i jämförelse med Ignite på Ezreal (då han har så kort range -> ignite för offensive lane)? Har inte spelat på ett tag och funderar på att spela upp mig i någon högre liga :>

BigFatCone 34 år

1 645 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2013 kl. 17:02
BigFatCone 34 år

Barrier är mycket bättre för då kan man baita och få dem killz

edit : Tycker jag iaf.

SJUK Tjej, 30 år

3 396 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2013 kl. 17:04
SJUK Tjej, 30 år

Spela lol hela dagen lång och sedan se på LCS hela natten lång.

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2013 kl. 17:06
Alex Kille, 32 år

sluta

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2013 kl. 17:06
gaia Kille, 29 år

Citat från Cokehead


Barrier är mycket bättre för då kan man baita och få dem killz

edit : Tycker jag iaf.


Jo iofs!

Peverell Kille, 32 år

390 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2013 kl. 17:19
Peverell Kille, 32 år

Citat från Cokehead


Barrier är mycket bättre för då kan man baita och få dem killz

edit : Tycker jag iaf.


I can agree to this, men som support kör jag med Heal - Exhaust och då är det bättre att ADC kör med Ignite.

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2013 kl. 17:21
gaia Kille, 29 år

Varför är det bättre?

Peverell Kille, 32 år

390 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2013 kl. 17:22
Peverell Kille, 32 år

För att man då kan healbaita och så kan ADCn ignita

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2013 kl. 17:24
gaia Kille, 29 år

Och om motståndarna ignitar din ADC då? Heal helar knappt någonting då.

vikenfalk Kille, 38 år

205 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2013 kl. 17:24
vikenfalk Kille, 38 år

Citat från Peverell


För att man då kan healbaita och så kan ADCn ignita

inte om de har ignite vilket är typ 100% av fallen.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet