League of Legends (spel)
Ugh, mina nerver klarar fanimej inte av series, vinna första och förlora andra, trejde gamet blir så sjukt nerv wrecking:c Men det går ju alltid i slutändan så!
Riots support </3
fan inte varit med om värre support. Deras support är fan läskigt dålig
För övrigt måste jag faktiskt säga att jag diggar senaste Xin och Jarvan skinsen
Varför är deras support dålig?
Citat från YesterdaysMess
Jag skulle snarare säga att deras support är riktigt bra, de har ett otroligt trevligt och professionellt bemötande och strävar alltid efter att gå så långt som det behövs med ett fall
Citat från YesterdaysMess
Riots support </3
fan inte varit med om värre support. Deras support är fan läskigt dålig
För övrigt måste jag faktiskt säga att jag diggar senaste Xin och Jarvan skinsen
Jag har bara haft bra erfarenhet med Riots support, antar att du hade otur, eller något.
Gör så sjuka plays, är för grym.
Ok kom igen nu, sista matchen, måste ha en win för plat. PLOX NO MORE TROLLS THIS GAME.
Citat från jonoy52
Ok kom igen nu, sista matchen, måste ha en win för plat. PLOX NO MORE TROLLS THIS GAME.
DO IT SIMON I BELIFE U
Plat FÖFAN!!!
gött
Citat från YesterdaysMess
Riots support </3
fan inte varit med om värre support. Deras support är fan läskigt dålig
För övrigt måste jag faktiskt säga att jag diggar senaste Xin och Jarvan skinsen
Har heller inte varit med om att de har dålig support. Så du har nog bara klantat till dig jävligt hårt.
Jag skrev ett mail till dem och skickade in en bild jag ritat, för att jag saknade 1 RP till ett skin. Jag fick 1 RP av dem!
Har heller inte varit med om att de har dålig support. Så du har nog bara klantat till dig jävligt hårt.
Jag skrev ett mail till dem och skickade in en bild jag ritat, för att jag saknade 1 RP till ett skin. Jag fick 1 RP av dem![/i]
Min erfarenhet av Riot sup är också väldigt positiv, kanske lite långsam men annars bra.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet