League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Oldboy Kille, 33 år

692 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 18:34
Oldboy Kille, 33 år

Ugh, mina nerver klarar fanimej inte av series, vinna första och förlora andra, trejde gamet blir så sjukt nerv wrecking:c Men det går ju alltid i slutändan så!

Ileach Kille, 31 år

299 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 18:38
Ileach Kille, 31 år

Riots support </3
fan inte varit med om värre support. Deras support är fan läskigt dålig
För övrigt måste jag faktiskt säga att jag diggar senaste Xin och Jarvan skinsen

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 18:40
gaia Kille, 29 år

Varför är deras support dålig?

Oldboy Kille, 33 år

692 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 18:42
Oldboy Kille, 33 år

Citat från YesterdaysMess


Jag skulle snarare säga att deras support är riktigt bra, de har ett otroligt trevligt och professionellt bemötande och strävar alltid efter att gå så långt som det behövs med ett fall

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 18:42
Luthor Kille, 30 år

Citat från YesterdaysMess


Riots support </3
fan inte varit med om värre support. Deras support är fan läskigt dålig
För övrigt måste jag faktiskt säga att jag diggar senaste Xin och Jarvan skinsen


Jag har bara haft bra erfarenhet med Riots support, antar att du hade otur, eller något.

BigFatCone 34 år

1 645 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 18:56
BigFatCone 34 år

Gör så sjuka plays, är för grym.

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 19:05
jonoy52 Kille, 32 år

Ok kom igen nu, sista matchen, måste ha en win för plat. PLOX NO MORE TROLLS THIS GAME.

BigFatCone 34 år

1 645 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 19:09
BigFatCone 34 år

Citat från jonoy52


Ok kom igen nu, sista matchen, måste ha en win för plat. PLOX NO MORE TROLLS THIS GAME.

DO IT SIMON I BELIFE U

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 19:10
jonoy52 Kille, 32 år

Citat från Cokehead


Citat från jonoy52

Ok kom igen nu, sista matchen, måste ha en win för plat. PLOX NO MORE TROLLS THIS GAME.

DO IT SIMON I BELIFE U


JObbar föfan på de nu asså..!! Skype?

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 19:42
jonoy52 Kille, 32 år

Plat FÖFAN!!!

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 19:44
utan Kille, 31 år

gött

Kato Kille, 34 år

254 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 19:44
Kato Kille, 34 år

Citat från YesterdaysMess


Riots support </3
fan inte varit med om värre support. Deras support är fan läskigt dålig
För övrigt måste jag faktiskt säga att jag diggar senaste Xin och Jarvan skinsen


Har heller inte varit med om att de har dålig support. Så du har nog bara klantat till dig jävligt hårt.
Jag skrev ett mail till dem och skickade in en bild jag ritat, för att jag saknade 1 RP till ett skin. Jag fick 1 RP av dem!

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 20:15
jonoy52 Kille, 32 år

Citat från Akur


gött

Blev så galet jävla trollad under gamsen, sjukt glad att det gick vägen ändå!

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 20:16
jonoy52 Kille, 32 år


Har heller inte varit med om att de har dålig support. Så du har nog bara klantat till dig jävligt hårt.
Jag skrev ett mail till dem och skickade in en bild jag ritat, för att jag saknade 1 RP till ett skin. Jag fick 1 RP av dem![/i]


Min erfarenhet av Riot sup är också väldigt positiv, kanske lite långsam men annars bra.

Epilogue Kille, 35 år

894 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 20:18
Epilogue Kille, 35 år

Citat från jonoy52


Plat FÖFAN!!!

Gratz mang


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet