League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Xivic91 Kille, 34 år

1 551 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 21:27
Xivic91 Kille, 34 år

Citat från Peverell


Mainar support på West, spelar inte ranked för att jag inte har en ADC att spela med och mestparten av dom i Silver inte vet hur fan man spelar ADC.
Jag supportar som guld.
Så tro mig Xivic91, det e inte bara supports som e idioter.


Jag vet att det inte bara är supports som suger, men nu var det så att vi snackade om dubbel exhaust bot och varför det var dåligt i solo Q.
Och detta var just därför att supports oftast inte har en jävla aning vadfan de håller på med.
Sen är det självklart att 90% av communityn är idioter, vet ju vem som helst som har spelat detta spelet längre än en vecka.

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 21:35
jonoy52 Kille, 32 år


Citat från Cokehead


800 elo är det säkert bra.

Har man en bra botlane funkar de rätt bra på 1800+ också kan jag lova wolle ;)

BigFatCone 34 år

1 645 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 21:40
BigFatCone 34 år

Citat från jonoy52



Citat från Cokehead

800 elo är det säkert bra.

Har man en bra botlane funkar de rätt bra på 1800+ också kan jag lova wolle ;)


Förlåt :(

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 21:41
jonoy52 Kille, 32 år



Förlåt :([/i]

Det är lugnt sötnos :)
Dra ett game?

Dorra Tjej, 29 år

7 359 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 22:10
Dorra Tjej, 29 år


Är för OP.

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 22:13
Niko Kille, 36 år

too stronk if fed

Dorra Tjej, 29 år

7 359 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 22:18
Dorra Tjej, 29 år

Citat från Wrargh


too stronk if fed

<3333333

MEWES Kille, 34 år

1 210 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 22:21
MEWES Kille, 34 år

Bara jag som tycker baron borde vare en roamande npc? :>

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 22:22
Shulk 35 år

Ahh jo balanserat osv

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 22:22
Seraphim Kille, 37 år

Deathfire, 3 st phantom dancer och IE på yi?
kille med beslutsångest eller?

MEWES Kille, 34 år

1 210 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 22:26
MEWES Kille, 34 år

Baron skulle bli mycket roligare :>

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 22:28
Niko Kille, 36 år

Citat från Cr4pTAbul0uS


Baron skulle bli mycket roligare :>

"OH HAHAHAHAH I MADE IT AWAY FROM TH--"


MEWES Kille, 34 år

1 210 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 22:33
MEWES Kille, 34 år

Ge han en rullstol eller fötter då

YumeNeDai Kille, 36 år

147 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 22:36
YumeNeDai Kille, 36 år

Vann 4 och förlorade 5 matcher idag.
Det går fan inte att lämna silver.

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 22:37
sodomi Kille, 33 år

ELO HELL!!!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet