League of Legends (spel)
Xivic91
Kille, 34 år
Citat från Peverell
Mainar support på West, spelar inte ranked för att jag inte har en ADC att spela med och mestparten av dom i Silver inte vet hur fan man spelar ADC.
Jag supportar som guld.
Så tro mig Xivic91, det e inte bara supports som e idioter.
Jag vet att det inte bara är supports som suger, men nu var det så att vi snackade om dubbel exhaust bot och varför det var dåligt i solo Q.
Och detta var just därför att supports oftast inte har en jävla aning vadfan de håller på med.
Sen är det självklart att 90% av communityn är idioter, vet ju vem som helst som har spelat detta spelet längre än en vecka.
BigFatCone
34 år
Citat från jonoy52
Citat från Cokehead
800 elo är det säkert bra.
Har man en bra botlane funkar de rätt bra på 1800+ också kan jag lova wolle ;)
Förlåt :(
Dorra
Tjej, 29 år
Niko
Kille, 36 år
too stronk if fed
MEWES
Kille, 34 år
Bara jag som tycker baron borde vare en roamande npc? :>
Shulk
35 år
Ahh jo balanserat osv
Seraphim
Kille, 37 år
Deathfire, 3 st phantom dancer och IE på yi?
kille med beslutsångest eller?
MEWES
Kille, 34 år
Baron skulle bli mycket roligare :>
Niko
Kille, 36 år
Citat från Cr4pTAbul0uS
Baron skulle bli mycket roligare :>
"OH HAHAHAHAH I MADE IT AWAY FROM TH--"
MEWES
Kille, 34 år
Ge han en rullstol eller fötter då
YumeNeDai
Kille, 36 år
Vann 4 och förlorade 5 matcher idag.
Det går fan inte att lämna silver.
● sodomi
Kille, 33 år
ELO HELL!!!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
