Jag har aldrig
Nepp
Jag har aldrig gått in i en dörr? x)
det har hänt
Jag har aldrig snusat!
Nepp, aldrig rökt heller!
Jag har aldrig sett en död person?
en död person som i död i en kista, ja :p
Jag har aldrig kunnat spela piano
Det kunde jag när jag var liten!
Jag har aldrig druckit hembränt!
Jo har jag ^-^
Jag har aldrig kallat en lärare mamma?
Icke
Jag har aldrig varit i norge?
Jofan, klart man har c:
Jag har aldrig pussat en groda?
Nä asså.
Jag har aldrig blivit dissad?
ne inte vad jag kan minnas... men jag är ju inte så gammal heller så det kommer säkert :/
jag har aldrig hittat pizza i soporna, ryckt på axlarna, och tryckt in det i käften?
Nej.
Jag har aldrig spelat luftgitarr?
JA eller nej
Jag har aldrig ätit sushi?
jo!
Jag har aldrig svalt en geting?
Nej, och tur är väl det xD
jag har aldrig svalt en mask?
Det tror jag inte
Jag har aldrig haft sönder ett par glasögon
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet