JA/NEJ-leken
Hipsterfitta
30 år
Det är inte kaffe. Ska det vara kaffe ska det vara kaffe med mjölk. Så nej.
Killar ska ha rakade kroppar?
Vogtup
Kille, 34 år
Nej! (Kaffe ska bara vara kaffe jävla mes)
Öl på en måndag?
Morbid
Kille, 36 år
Nej.
Morgontrött?
visionary
Tjej, 32 år
ja!
pengar?
ApotekArne
Kille, 37 år
men jaa för #¤&%¤/
mjukisbyxor?
softbabylin
27 år
Ja
Har du kul?
Hipsterfitta
30 år
Jätte, fast nej.
Det brittiska accentet är mycket finare än det amerikanska?
rents
Tjej, 30 år
Mycket!
Family Guy är roligt?
Little_blondie
Tjej, 34 år
Nej :o
Simpsons är roligare än family guy?
Mittkontoarborta
26 år
nej.
american dad eller family guy?
itsthemusic
Tjej, 30 år
Family Guy. Men, det där var ingen ja/nej-fråga...
Har du påsklov nu?
Mittkontoarborta
26 år
Citat från itsthemusic
Family Guy. Men, det där var ingen ja/nej-fråga...
Har du påsklov nu?
oj.. just det haha
Nej!
vegetarian?
c0opycat
Tjej, 31 år
Ja
Sean paul?
Mittkontoarborta
26 år
Nej
Gillar att dansa?
Marrin
Kille, 30 år
jappp.... fast nä
HoN suger?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet