JA/NEJ-leken
nej.
din mamma på pizza?
Nej.
Kigurumi?
JA.
har du en bror?
Ja, halvbror om det räknas?
Du vill köpa Red Panda kigurumi?
ja han räknas xD
nääh. lr jo kanske.
är ananas gott?
Tack, jag fick inte köpa den kigurumin :'c
Ja! :'3
Ost med fyrkanter?
vrf int?
ja? xD
köpa nya badkläder för beach 2012?
Nej fy, redan gjort! Men kommer inte använda det.Föredrar aal naturel akaa naaaken!!!!!!!
kissat på dig idag?
haha nej.
har du tatuerat någon skuldra?
Nej :c
Vill du tatuera dig?
ja, känns tomt.
Bacon är bäst?
Ja :D
En iskall cola är underbart jävla gott?
Nej.
Pizza krydda smakar URK?
För mamma säger att jag inte kommer använda den som jag faktiskt tänker göra! :'c
Nej.
Du är mega ledsen för den där kigun var riktigt fin och söt </3
Nej, döda allt!
Pepsi är bättre än cola?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet